تاريخ : پنجشنبه 18 اسفند 1401 | 10:45 | نویسنده : سیروان

بیشتر در ساختن مسکن تخفیف کوکتل لیفت

cocktail hydrationیک انسان به طور معمول روزانه بین ۸ تا ۱۰ هزار قدم کوکتل مزوتراپی آبرسان فیوژن برمیدارد. این مقدار در طی سالهای زندگی یک فرد میتواند به ۱۸۵ هزارکیلومتر برسد. بنابراین اهمیت به پاهایمان بسیار مهم است. پاهای ما به عنوان قلب دوم ما، نیازمند مراقب و توجه هستند. پاها به دلیلاینکه زمان زیادی در کفشها و شرایط نامناسب هستند، دچار ترک و خشکی پوست میشوند. این خشکی و ترکها در اطراف ناخنها پا ظاهر نامناسبی را به وجود میآورند. پدیکور یکی از راههای زیبا و جذاب نگه داشتن پاهااست. پدیکور روشی است که در آن گوشت اضافه دور ناخن پا برداشته میشود و پوستهای اضافه کف پا گرفته میشود. به طور کلی این روش به تمیز شدن و هم اندازه شدن ناخنهای پا کمک بسیاری میکند. با انجام پدیکور دیگر نگرانی بابت ترک زدن پاشنه پا نخواهید داشت . پدیکور خیس : از آنجایی که پدیکور به صورت سنتی با آب گرم آغاز می شود، به آن پدیکور خیس می گویند. در ادامه بعد از خیس شدن پاها، از نمک و مواد معدنی برای ماساژ پا استفاده می شود.

کوکتل لاغری فرصت‌ها برای همه

کوکتل لاغریکوکتل دور چشم و خط لب فیوژن پوست انسان مهمترین نعمت برای هر فردی به حساب میآید و زیبایی ظاهری افراد را به راحتی به نمایش میگذارد. FACE یک محصول عالی، قدرتمند و ماندگاری بالا میباشد که صددرصد رضایت شما را در طولانی مدت به دست خواهد آورد. کلاژن مهمترین و فراوان ترین پروتئین است که در بدن انسان وجود دارد. FACE میتواند باعث بهبود ساخت کلاژن در پوست شما گردد. استحکام، استقامت و سفتی پوست باعث می شود که انسان شاداب تر و سرحال تر به نظر برسد. چرا که هر نوع افتادگی علاوه بر بالا نشان دادن سن بر روی روحیه افراد نیز تأثیر بسیار بدی میگذارد و به همین خاطر بهتر است برای سفت کردن عضلات و استحکام پوست از کوکتل جوانساز پوست فیوژن کمک بگیرید. ویتامینه کردن پوست مهمترین و لازم ترین کاری است که باید افراد به آن توجه کنند. پوست نیز به ویتامین خاصی نیاز دارد تا بتواند همیشه شادابی و طراوت خود فروشگاه اینترنتی تجیهزات سالنی را حفظ کند.

بهترین کوکتل برای مزوتراپی مو کدام یک هستند؟ ترکیبات زیادی هستند که جزو موثرترین ترکیبات به حساب میآیند ولی بهتر است این ترکیبات طبق نظر پزشک شما باشد، ولی یکی از بهترین کوکتل هایی که معمولا به مراجعان معرفی میشود، کوکتل مو رویتاکر است. آیا مزوتراپی برای ریزش موی ارثی مناسب است؟ تا به حال نتایج ثابت شده ای برای درمان ریزش موی ارثی پیدا نشده است؛ اما معمولا پزشکان این روش را توصیه میکنند، تا حداقل ریزش را به تعویق بیندازد. عوارض مزوتراپی مو چیست؟ مزوتراپی معمولا عوارض خاصی ندارد؛ ولی اگر در پوست خود برآمدگی هایی دیدید احتمالا به معنای حساسیت شما نسبت به محلول مزوتراپی بوده است. به چند جلسه درمان مزوتراپی مو نیاز است؟ تعداد جلسات مزوتراپی بستگی به شرایط شما و پاسخ دهی پوست شما دارد. جلسات مزوتراپی معمولا بین 8 تا 15 جلسه متغیر است. فواصل بین جلسات نیز متغیر است. بیشتر اوقات 4 جلسه اول با فواصل 7 روزه و جلسات بعدی با فواصل هفته ای و ماهانه انجام می شود.

لیپولیز و درمان انواع سلولیت.

استیل تتراپپتید-۵ با مکانیسم های ایجاد ادم مبارزه می کند و اثر احتقان زدایی از خود نشان می دهد و خاصیت ارتجاعی و صافی پوست را افزایش می دهد. هگزاپپتید-۱۰ یک سفت کننده فعال است که باعث افزایش فعالیت دو سلولی بر روی کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها می شود. سنتز لامینین-۵، α۶-اینتگرین و همیدزموزوم ها را افزایش می دهد و در نتیجه اتصال درمو-اپیدرمی را تقویت می کند. با گذشت سالها چسبندگی بین سلولهای اپیدرمی و پوستی کاهش می یابد و در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست از بین می رود. لیپولیز و درمان انواع سلولیت. F-XBC Body درمان نهایی برای دستیابی به اندامی عالی است. بر روی مکانیسم های مختلفی برای کاهش پوست پرتقال، تحریک لیپولیز، تخلیه و سفت شدن عمل می کند. تنها عمل کردن بر روی تمام این فرآیندهای بیولوژیکی می تواند منجر به نتایج موفقیت آمیز به ویژه برای سلولیت شود. عصاره های هیالورونیداز وکتوریزه، کنگر فرنگی و جینکو بیلوبا مایعات انباشته شده مملو از سموم را از بین می برد که منجر به کاهش حجم و احساس سنگینی پا می شود.

کوکتل آبرساناز این سرم نیز در فیشیال ، بعد از استحمام و بعد از میکرونیدلینگ که منافذ باز است استفاده می شود. این سرم باعث ایجاد کلاژن سازی در پوست می شود و چین و چروک های صورت را از بین برده و می تواند از ایجاد چروک در صورت افراد جلوگیری کند. حجم این سرم نیز 100 میل است. در کل انار و میوه های ترش مانند لیمو باعث بسته شدن منافذ باز پوست می شود. برای راحتی این امر و دسترسی به مواد مغزی که در انار و میوه هایی مثل لیمو قرار دارد شما می توانید از سرم های آنها مانند سرم انار استفاده نمایید. این سرم علاوه بر بستن منافذ باز پوست باعث روشن شدن پوست می شود. از این محصول می توانید در هنگام میکرونیدلینگ ، بعد از استحمام و در هنگام فیشیال و پاکسازی پوست استفاده نمایید. بهتر است این سرم حداقل به مدت 10 دقیقه بر روی سطح پوست بماند تا تاثیر خود را به خوبی بگذارد. این سرم نیز به صورت خاص کلاژن ساز است و می تواند باعث رفع چین و چروک های پوستی مخصوصا چروک های روی صورت شود. این سرم به افرادی که دچار پیری زودرس شده اند به شدت پیشنهاد می شود. سرم حلزون را می توانید به صورت شخصی و خانگی ، هنگام فیشیال و بعد از میکرونیدلینگ نیز استفاده کنید. به طور کلی هیالورونیک اسید پایه ثابت تمام مواد در زمینه پوست و زیبایی است که باعث جوانسازی و کلاژن سازی می شود. سرم هیالورونیک اسید یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید آن را تهیه کرده و پوستی بسیار صاف و جوان برای خود بسازید و یا از جوانی پوست خود مراقبت نمایید. سرم طلا 24 عیار که برای رفع لک های پوستی استفاده می شود برای درخشان شدن و روشن شدن صورت نیز استفاده می شود.

کوکتل جوانسازی

برند فیوژن fusion اسپانیا، یکی از معتبرترین برندهای خارجی در زمینه تولید و عرضه محصولات مزوتراپی و میکرونیدلینگ پوست و مو میباشد. محصولات فیوژن با کیفیتی بسیار بالا در راستای مراقبت و جوانسازی پوست و موی خانمها و آقایان تولید شدهاند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. کمپانی فیوژن FUSION اسپانیا، از سال 2007 شروع به فعالیت کرده است و تا به الان توانسته با تولید و ارائه بیش از 40 نوع مزوی مو و صورت رضایت پزشکان، متخصصان و افراد را به خود جلب کند. برند فیوژن متعلق به کشور اسپانیا میباشد و با اعطای نمایندگی خود به کشورهای گوناگون، دسترسی افراد را به محصولات خود آسانتر کردهاست. مجموعه ما به عنوان یکی از نمایندگیهای اصلی فیوژن در تهران، تمامی محصولات fusion را به صورت اورجینال در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. تمامی کوکتلهای فیوزن برای یک درمان و زیبایی تخصصی تولید شدهاند که میتوانید جهت رفع انواع مشکلات پوست و مو از آنها استفاده کنید. تنها راه تهیه کوکتلهای اسپانیایی فیوژن، مراجعه به نمایندگیهای اصلی آن در سرار جهان است.

  • افرادی که تحت درمان با لیزر هستند
  • التهاب بافت چربی زیر پوست
  • ۵ml Spain Mesomatrix Fusion
  • کوکتل آبرسان F-HYDRALIX
  • تقویت رگ های خونی و گردش خون
  • استعمال دخانیات
  • کوکتلهای مزوتراپی مخصوص موی خانمها و آقایان
  • اگزما فعال یا پسوریازیس در نزدیکی منطقه درمان

به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست نیز کمک می کند. علامت های کشیدگی پوست یک مشکل واقعی برای بسیاری از خانم ها است این علامت ها اغلب پس از کاهش وزن یا زایمان ظاهر می شوند. نحوه عملکرد کوکتل جوانساز درماهیل روی سطح پوست چگونه است؟ کوکتل جوانساز درماهیل اچ اس آر می تواند به بهبود ظاهر علامت های کشیدگی پوست کمک کند. زیرا حاوی ترکیبات فعال نظیر الیگوپپتید است. که از طریق ایجاد سلولهای پوستی جدید، شدت این علامتها را کاهش می دهد. علاوه بر این موارد، گفته می شود که نشانه های بازگو کننده سن یک خانم گردن و دست های او هستند. اکنون درماهیل اچ اس آر قادر به جوان سازی دست ها می باشد، به صورتی که دست ها توسط تزریقات مزوتراپی جوان می شوند و جریان خون در پوست بهبود بخشیده می شود. کوکتل جوانساز درماهیل اچ اس ار چگونه کار می کند؟ در طی این روش ، پزشک سوزن های ریز را تزریق می کند که یک سری ازاین تزریق ها به لایه میانی پوست به نام مزودرم انجام می شود. محصولاتی مانند درماهیل اچ اس ار درون این لایه ها قرار میگیرند و به بدن کمک می کنند تا مسائل اساسی مانند التهاب که باعث آسیب پوست و همچنین گردش ضعیف خون است اصلاح شود. درمان مزوتراپی با کوکتل جوانساز درماهیل اچ اس ار منجر به تولید سلول های جدید پوست ، افزایش خاصیت ارتجاعی ، ایجاد سنتز کلاژن و در نهایت باعث کاهش خطوط و چین و چروک می شود. این کوکتل تعادل رطوبت پوست را حفظ کرده و پوست خشک را آبرسانی میکند. درمان مزوتراپی برای انواع پوست توصیه می شود.

  1. Superoxide dismutase
  2. محل درمان دست ، صورت ، گردن و دکلته
  3. عمق نفوذ سوزن متغیر از 0.25 تا 2.5 میلیمتر
  4. سوختگی و عفونت
  5. تحریک سنتز کلاژن
  6. پک ۱۰ عددی
  7. L- کارنیتین
  8. رفع تجمع چربی و افتادگی پوست صورت و بدن

خرید کوکتلاین محصول با بهبود و تقویت رطوبت رسانی و آبرسانی موجب کاهش چین و چروک ها و سفتی و قوام پوست خواهد شد. به کارگیری کوکتل های مزوتراپی هیچ نوع عارضه و خطر جدی نخواهد داشت ولی در موارد نادر اگر علائمی نظیر قرمزی پوست ، ورم ، تهوع ، عفونت در محل درمان مشاهده شد حتماً به پزشک معالج خود رجوع نمایید. شرکت تولید کننده مزوهای رویتاکر در کشور فرانسه می باشد. تولید انواع مزو جوانساز در کیفیت های مختلف و همچنین مزو رویتاکر مو و لاغری از جمله محصولات شرکت رویتاکر فرانسه می باشد. مزو چربی سوز رویتاکر برای بخش های مختلف بدن استفاده می شود. بایواسکین تولید کشور اسپانیا می باشد. در واقع بایواسکین برند جایگزین ولودرم بود که در سال ۲۰۲۰ به این نام تغییر نام یافت. کلیه محصولات ( کوکتل ها و آمپول ها ) که در گذشته با عنوان ولودرم تولید می شدند ، در سال ۲۰۲۰ به نام بایواسکین تغییر نام یافت.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد https://beautylovely.ir/ لطفا از سایت ما دیدن کنید.

بیشتر در ساختن مسکن تخفیف کوکتل لیفت

cocktail hydrationیک انسان به طور معمول روزانه بین ۸ تا ۱۰ هزار قدم کوکتل مزوتراپی آبرسان فیوژن برمیدارد. این مقدار در طی سالهای زندگی یک فرد میتواند به ۱۸۵ هزارکیلومتر برسد. بنابراین اهمیت به پاهایمان بسیار مهم است. پاهای ما به عنوان قلب دوم ما، نیازمند مراقب و توجه هستند. پاها به دلیلاینکه زمان زیادی در کفشها و شرایط نامناسب هستند، دچار ترک و خشکی پوست میشوند. این خشکی و ترکها در اطراف ناخنها پا ظاهر نامناسبی را به وجود میآورند. پدیکور یکی از راههای زیبا و جذاب نگه داشتن پاهااست. پدیکور روشی است که در آن گوشت اضافه دور ناخن پا برداشته میشود و پوستهای اضافه کف پا گرفته میشود. به طور کلی این روش به تمیز شدن و هم اندازه شدن ناخنهای پا کمک بسیاری میکند. با انجام پدیکور دیگر نگرانی بابت ترک زدن پاشنه پا نخواهید داشت . پدیکور خیس : از آنجایی که پدیکور به صورت سنتی با آب گرم آغاز می شود، به آن پدیکور خیس می گویند. در ادامه بعد از خیس شدن پاها، از نمک و مواد معدنی برای ماساژ پا استفاده می شود.

کوکتل لاغری فرصت‌ها برای همه

کوکتل لاغریکوکتل دور چشم و خط لب فیوژن پوست انسان مهمترین نعمت برای هر فردی به حساب میآید و زیبایی ظاهری افراد را به راحتی به نمایش میگذارد. FACE یک محصول عالی، قدرتمند و ماندگاری بالا میباشد که صددرصد رضایت شما را در طولانی مدت به دست خواهد آورد. کلاژن مهمترین و فراوان ترین پروتئین است که در بدن انسان وجود دارد. FACE میتواند باعث بهبود ساخت کلاژن در پوست شما گردد. استحکام، استقامت و سفتی پوست باعث می شود که انسان شاداب تر و سرحال تر به نظر برسد. چرا که هر نوع افتادگی علاوه بر بالا نشان دادن سن بر روی روحیه افراد نیز تأثیر بسیار بدی میگذارد و به همین خاطر بهتر است برای سفت کردن عضلات و استحکام پوست از کوکتل جوانساز پوست فیوژن کمک بگیرید. ویتامینه کردن پوست مهمترین و لازم ترین کاری است که باید افراد به آن توجه کنند. پوست نیز به ویتامین خاصی نیاز دارد تا بتواند همیشه شادابی و طراوت خود فروشگاه اینترنتی تجیهزات سالنی را حفظ کند.

بهترین کوکتل برای مزوتراپی مو کدام یک هستند؟ ترکیبات زیادی هستند که جزو موثرترین ترکیبات به حساب میآیند ولی بهتر است این ترکیبات طبق نظر پزشک شما باشد، ولی یکی از بهترین کوکتل هایی که معمولا به مراجعان معرفی میشود، کوکتل مو رویتاکر است. آیا مزوتراپی برای ریزش موی ارثی مناسب است؟ تا به حال نتایج ثابت شده ای برای درمان ریزش موی ارثی پیدا نشده است؛ اما معمولا پزشکان این روش را توصیه میکنند، تا حداقل ریزش را به تعویق بیندازد. عوارض مزوتراپی مو چیست؟ مزوتراپی معمولا عوارض خاصی ندارد؛ ولی اگر در پوست خود برآمدگی هایی دیدید احتمالا به معنای حساسیت شما نسبت به محلول مزوتراپی بوده است. به چند جلسه درمان مزوتراپی مو نیاز است؟ تعداد جلسات مزوتراپی بستگی به شرایط شما و پاسخ دهی پوست شما دارد. جلسات مزوتراپی معمولا بین 8 تا 15 جلسه متغیر است. فواصل بین جلسات نیز متغیر است. بیشتر اوقات 4 جلسه اول با فواصل 7 روزه و جلسات بعدی با فواصل هفته ای و ماهانه انجام می شود.

لیپولیز و درمان انواع سلولیت.

استیل تتراپپتید-۵ با مکانیسم های ایجاد ادم مبارزه می کند و اثر احتقان زدایی از خود نشان می دهد و خاصیت ارتجاعی و صافی پوست را افزایش می دهد. هگزاپپتید-۱۰ یک سفت کننده فعال است که باعث افزایش فعالیت دو سلولی بر روی کراتینوسیت ها و فیبروبلاست ها می شود. سنتز لامینین-۵، α۶-اینتگرین و همیدزموزوم ها را افزایش می دهد و در نتیجه اتصال درمو-اپیدرمی را تقویت می کند. با گذشت سالها چسبندگی بین سلولهای اپیدرمی و پوستی کاهش می یابد و در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست از بین می رود. لیپولیز و درمان انواع سلولیت. F-XBC Body درمان نهایی برای دستیابی به اندامی عالی است. بر روی مکانیسم های مختلفی برای کاهش پوست پرتقال، تحریک لیپولیز، تخلیه و سفت شدن عمل می کند. تنها عمل کردن بر روی تمام این فرآیندهای بیولوژیکی می تواند منجر به نتایج موفقیت آمیز به ویژه برای سلولیت شود. عصاره های هیالورونیداز وکتوریزه، کنگر فرنگی و جینکو بیلوبا مایعات انباشته شده مملو از سموم را از بین می برد که منجر به کاهش حجم و احساس سنگینی پا می شود.

کوکتل آبرساناز این سرم نیز در فیشیال ، بعد از استحمام و بعد از میکرونیدلینگ که منافذ باز است استفاده می شود. این سرم باعث ایجاد کلاژن سازی در پوست می شود و چین و چروک های صورت را از بین برده و می تواند از ایجاد چروک در صورت افراد جلوگیری کند. حجم این سرم نیز 100 میل است. در کل انار و میوه های ترش مانند لیمو باعث بسته شدن منافذ باز پوست می شود. برای راحتی این امر و دسترسی به مواد مغزی که در انار و میوه هایی مثل لیمو قرار دارد شما می توانید از سرم های آنها مانند سرم انار استفاده نمایید. این سرم علاوه بر بستن منافذ باز پوست باعث روشن شدن پوست می شود. از این محصول می توانید در هنگام میکرونیدلینگ ، بعد از استحمام و در هنگام فیشیال و پاکسازی پوست استفاده نمایید. بهتر است این سرم حداقل به مدت 10 دقیقه بر روی سطح پوست بماند تا تاثیر خود را به خوبی بگذارد. این سرم نیز به صورت خاص کلاژن ساز است و می تواند باعث رفع چین و چروک های پوستی مخصوصا چروک های روی صورت شود. این سرم به افرادی که دچار پیری زودرس شده اند به شدت پیشنهاد می شود. سرم حلزون را می توانید به صورت شخصی و خانگی ، هنگام فیشیال و بعد از میکرونیدلینگ نیز استفاده کنید. به طور کلی هیالورونیک اسید پایه ثابت تمام مواد در زمینه پوست و زیبایی است که باعث جوانسازی و کلاژن سازی می شود. سرم هیالورونیک اسید یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید آن را تهیه کرده و پوستی بسیار صاف و جوان برای خود بسازید و یا از جوانی پوست خود مراقبت نمایید. سرم طلا 24 عیار که برای رفع لک های پوستی استفاده می شود برای درخشان شدن و روشن شدن صورت نیز استفاده می شود.

کوکتل جوانسازی

برند فیوژن fusion اسپانیا، یکی از معتبرترین برندهای خارجی در زمینه تولید و عرضه محصولات مزوتراپی و میکرونیدلینگ پوست و مو میباشد. محصولات فیوژن با کیفیتی بسیار بالا در راستای مراقبت و جوانسازی پوست و موی خانمها و آقایان تولید شدهاند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. کمپانی فیوژن FUSION اسپانیا، از سال 2007 شروع به فعالیت کرده است و تا به الان توانسته با تولید و ارائه بیش از 40 نوع مزوی مو و صورت رضایت پزشکان، متخصصان و افراد را به خود جلب کند. برند فیوژن متعلق به کشور اسپانیا میباشد و با اعطای نمایندگی خود به کشورهای گوناگون، دسترسی افراد را به محصولات خود آسانتر کردهاست. مجموعه ما به عنوان یکی از نمایندگیهای اصلی فیوژن در تهران، تمامی محصولات fusion را به صورت اورجینال در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. تمامی کوکتلهای فیوزن برای یک درمان و زیبایی تخصصی تولید شدهاند که میتوانید جهت رفع انواع مشکلات پوست و مو از آنها استفاده کنید. تنها راه تهیه کوکتلهای اسپانیایی فیوژن، مراجعه به نمایندگیهای اصلی آن در سرار جهان است.

  • افرادی که تحت درمان با لیزر هستند
  • التهاب بافت چربی زیر پوست
  • ۵ml Spain Mesomatrix Fusion
  • کوکتل آبرسان F-HYDRALIX
  • تقویت رگ های خونی و گردش خون
  • استعمال دخانیات
  • کوکتلهای مزوتراپی مخصوص موی خانمها و آقایان
  • اگزما فعال یا پسوریازیس در نزدیکی منطقه درمان

به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست نیز کمک می کند. علامت های کشیدگی پوست یک مشکل واقعی برای بسیاری از خانم ها است این علامت ها اغلب پس از کاهش وزن یا زایمان ظاهر می شوند. نحوه عملکرد کوکتل جوانساز درماهیل روی سطح پوست چگونه است؟ کوکتل جوانساز درماهیل اچ اس آر می تواند به بهبود ظاهر علامت های کشیدگی پوست کمک کند. زیرا حاوی ترکیبات فعال نظیر الیگوپپتید است. که از طریق ایجاد سلولهای پوستی جدید، شدت این علامتها را کاهش می دهد. علاوه بر این موارد، گفته می شود که نشانه های بازگو کننده سن یک خانم گردن و دست های او هستند. اکنون درماهیل اچ اس آر قادر به جوان سازی دست ها می باشد، به صورتی که دست ها توسط تزریقات مزوتراپی جوان می شوند و جریان خون در پوست بهبود بخشیده می شود. کوکتل جوانساز درماهیل اچ اس ار چگونه کار می کند؟ در طی این روش ، پزشک سوزن های ریز را تزریق می کند که یک سری ازاین تزریق ها به لایه میانی پوست به نام مزودرم انجام می شود. محصولاتی مانند درماهیل اچ اس ار درون این لایه ها قرار میگیرند و به بدن کمک می کنند تا مسائل اساسی مانند التهاب که باعث آسیب پوست و همچنین گردش ضعیف خون است اصلاح شود. درمان مزوتراپی با کوکتل جوانساز درماهیل اچ اس ار منجر به تولید سلول های جدید پوست ، افزایش خاصیت ارتجاعی ، ایجاد سنتز کلاژن و در نهایت باعث کاهش خطوط و چین و چروک می شود. این کوکتل تعادل رطوبت پوست را حفظ کرده و پوست خشک را آبرسانی میکند. درمان مزوتراپی برای انواع پوست توصیه می شود.

  1. Superoxide dismutase
  2. محل درمان دست ، صورت ، گردن و دکلته
  3. عمق نفوذ سوزن متغیر از 0.25 تا 2.5 میلیمتر
  4. سوختگی و عفونت
  5. تحریک سنتز کلاژن
  6. پک ۱۰ عددی
  7. L- کارنیتین
  8. رفع تجمع چربی و افتادگی پوست صورت و بدن

خرید کوکتلاین محصول با بهبود و تقویت رطوبت رسانی و آبرسانی موجب کاهش چین و چروک ها و سفتی و قوام پوست خواهد شد. به کارگیری کوکتل های مزوتراپی هیچ نوع عارضه و خطر جدی نخواهد داشت ولی در موارد نادر اگر علائمی نظیر قرمزی پوست ، ورم ، تهوع ، عفونت در محل درمان مشاهده شد حتماً به پزشک معالج خود رجوع نمایید. شرکت تولید کننده مزوهای رویتاکر در کشور فرانسه می باشد. تولید انواع مزو جوانساز در کیفیت های مختلف و همچنین مزو رویتاکر مو و لاغری از جمله محصولات شرکت رویتاکر فرانسه می باشد. مزو چربی سوز رویتاکر برای بخش های مختلف بدن استفاده می شود. بایواسکین تولید کشور اسپانیا می باشد. در واقع بایواسکین برند جایگزین ولودرم بود که در سال ۲۰۲۰ به این نام تغییر نام یافت. کلیه محصولات ( کوکتل ها و آمپول ها ) که در گذشته با عنوان ولودرم تولید می شدند ، در سال ۲۰۲۰ به نام بایواسکین تغییر نام یافت.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد https://beautylovely.ir/ لطفا از سایت ما دیدن کنید.