تاريخ : پنجشنبه 13 بهمن 1401 | 10:39 | نویسنده : سیروان

قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی

  • آنچه درباره هیتر خانگی نمی دانید
  • آنچه درباره هیتر هوشمند نمی دانید

هیتر شیائومیهر وات انرژی مصرفی را بهینه می کند و در هزینه ها صرفه جویی می بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S کند. این بخاری در نگاه اول با رقبای خود تفاوت دارد. این یک طراحی جالب و در عین حال کاربردی با امکان قرار گرفتن به شکل حرف “L” ارائه می دهد. این بخاری هوشمند شیائومی به لطف پایه محکم خود که شامل پایه های ضخامت 6 سانتی متر است، بنابراین می تواند به راحتی و به سرعت در عرض چند دقیقه به هر اتاقی منتقل شود. سازنده این بخاری دو ویژگی کلیدی این مدل را اعلام kalinab کرده است. به لطف فناوری به کار رفته به پوست انسان آسیبی نمی رساند و عملکرد آن می تواند دمای محیط را در اتاق تا 5 درجه سانتی گراد و به مدت 10 دقیقه افزایش دهد. این امر بسیار ساده است. صفحات گرافن داخل این بخاری انرژی را به طور یکنواخت توزیع می کنند و آن را بسیار کارآمد مدیریت می کنند.

  • طراحی زیبا و شیکی دارد؛
  • برق ورودی دستگاه 220 ولت 50 هرتز
  • افزودن به سبد
  • خانه و آشپزخانه
  • آتش سوزی در صورت داغ شدن بیش از حد المنتور
  • مجهز به برد الکترونیکی و جرقه زن خودکار
  • قیمت فن هیتر برقی مقرونبهصرفه است

بخاری هوشمند شیائومینوع هیتر خریداری شده : هیترها می توانند در عین اینکه از سوخت های مختلفی استفاده می کنند، انواع متنوعی داشته باشند. برخی از آنها به همراه فن به بازار ارائه می شوند و مدل های دیگری نیز هستند که انتقال گرما در آنها به شکل تابشی صورت می گیرد. گارانتی ها : قیمت هر دستگاه هیتر خانگی، تابع مستقیمی از ضمانت نامه ها و خدمات پس از فروشی است که برای آن ارائه می شود. در واقع میزان اهمیت برند به کیفیت ساخت محصول خود، سبب می شود که بتواند مدت زمان بیشتری را برای مشتری به عنوان ضمانت تعیین کند. همچنین هزینه های نگهداری او را از طریق پشتیبانی مناسب پایین آورد. از سوی دیگر در نظر داشته باشید که نصب و راه اندازی این دستگاه های حساس گرمایشی توسط تیم های تخصصی سبب خواهد شد که هیچ تهدیدی از لحاظ ایمنی برای کاربران به وجود نیاید. خرید هیترهای مختلف می تواند چالش بزرگی برای مشتری باشد.

هیتر شیائومی امیدها و اهداف

هیتر شیائومیهمین که کم جاست، نیاز به نصب ندارد و آلودگی ایجاد نمیکند، ارزش خرید این دستگاه را مانند بسیاری از هیترهای موجود در بازار بالا میبرد. یکی از نقاط ضعف هیترهای برقی، پوشش فضای نسبتا کم است. یعنی هیتر برقی شیائومی smartmi 1S با توجه به میزان مصرفی که دارد، حداکثر از پس گرم کردن فضای 15 متر مربعی برمیآید. البته این ضعف، تنها به این هیتر شیائومی اختصاص ندارد و برای همه هیترها صادق است. به طوری که برای گرم کردن هر 0.09 متر مربع با هیتر برقی، 10 وات انرژی گرمایی صرف میشود. با این فرمول تقریبی، با توجه به توان 2200 واتی هیتر smartmi 1S، پوشش گرمایی بیش از 15 متر را نباید انتظار داشته باشیم. ناگفته نماند که معیارهای گوناگونی در این پوشش گرمایی تاثیر میگذارند از جمله تعداد پنجره ها، عایق دیوارها، نقشه فضا، و… خبر خوب اینجاست که این هیتر همرفتی شیائومی، از استاندارد IPX4 پشتیبانی میکند.

فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر هیتر خانگی

هیتر خانگیبخاری برقی شیائومی Mi Smart Heater S با توان 2200 وات قادر به گرم کردن اتاق ها در مدت زمان بسیار کوتاه است. به لطف سیستم همرفتی محیطی ، گرما هنگام پایین آمدن هوای سرد از طریق منافذ خارج می شود. برای صرفه جویی در مصرف هرچه بیشتر انرژی ، این بخاری برقی شیائومی دارای یک ترموستات دیجیتال است. وقتی دما کمتر از دمای تنظیم شده باشد ، بخاری هوشمند Mi برای گرم کردن اتاق کار می کند. به محض رسیدن دما ، برق خاموش یا کاهش می یابد تا دما حفظ شود. کنترل دما در 6 سطح قابل تنظیم است: 18 ، 20 ، 22 ، 24 ، 26 و 28 درجه سانتیگراد تنظیم را می توان به صورت دستی از کنار بخاری یا از طریق گوشی های هوشمند انجام داد. کنترل از طریق برنامه Mi Home باعث کارایی بهتر این دستگاه شده است. از آنجا که به شبکه متصل می شود ، این بخاری هوشمند شیائومی از هر جایی قابل کنترل است.

آنچه درباره هیتر خانگی نمی دانید

توان حرارتی : هیترهای خانگی دارای توان های حرارتی متنوعی هستند تا بتوانند فضاهای مختلفی از خانه را گرم کنند. این دستگاه ها که معمولا قدرت تولید گرمای کمتری نسبت به نمونه های صنعتی دارند، متناسب با نیاز یک کاربر خانگی ساخته شده اند و به هیچ عنوان در حکم یک سیستم گرمایشی مرکزی نیستند. نوع سوخت : ترجیح مصرف کننده یک هیتر خانگی برای نوع سوخت مصرفی، بر روی قیمت اثرگذار است. این تصمیم مربوط به شرایط مختلفی از محیط و همچنین اولویت های هزینه برای کاربر است. در صورتی که هر یک از این موارد برای شخص مطرح بوده باشد، گزینه مورد نظر نیز قیمت خاص خود را دارد و البته هزینه های سربار در آینده نیز به همین نسبت تحمیل خواهد شد. نمونه مدل های برقی معمولا هزینه های بعدی بالاتری دارند و کاربران به همین دلیل ممکن است مدل های گازی را ترجیح دهند. مدل های گازی نیز چالش های ایمنی احتمالی را دارند و احتمالا کاربران در این مورد احتیاط بیشتری به خرج دهند.

گرمکن دارای بدنه ی پلاستیکی یا فلزی است که اندازه و مقاومت آن مهم است. ینی با بزرگتر شدن دستگاه باید مقاومت بیشتری داشته باشد. مابین المنت و بدنه این سیستم گرمایشی، یک عایق چینی قرار دارد که مقاومت حرارتی زیادی دارد. یعنی زمانی که دستگاه خیلی داغ می شود از این عایق استفاده می شود. در این سیستم، دو مدل کلید است ساده و برق دار. تعداد کلیدها بستگی به تعداد المنت دارد. یعنی هرچه تعداد المنت ها بیشتر باشد به کلید بیشتری نیاز است. سیم رابط سیمی است که دو سر المنت به آن وصل است. که جنس آن از پوشش نسوز است این سیم یعنی سیم رابط انرژی الکتریکی را به قسمت های مختلف گرمکن میبرد . در نتیجه سیم رابط از اجزای بسیار مهم گرمکن است. توان حرارتی هیتر خانگی نشان دهنده قدرت حرارتی آن است و با مقیاس وات نشان داده می شود، در نتیجه با افزایش توان حرارتی، قدرت دستگاه شما افزایش می یابد.

بنابراین این محصول شیائومی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که اتاق های مورد نظر آنها از داشتن شوفاژ و بخاری محروم است. جنس بدنهی سفید رنگ آن آلومینیوم میباشد. طراحی این مدل از هیتر هوشمند شیائومی به نحوی است که می توان عملکرد آن را در سه حالت تنظیم کرد و متناسب با نیاز هر فردی ،دمای مناسبی برای محیط ایجاد کرد. گفتنی است توان مصرفی آن 900، 1300 و 2200 وات بوده و شرایطی را فراهم کرده تا بتوان با انتخاب هر یک، دمای دستگاه را کنترل کرد. عملکرد سه حالته هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل S1 باعث شده تا به راحتی بتواند محیط هایی به بزرگی 10 الی 18 مترمربعی را پوشش دهد. بنابراین به آن چه که گفته شد برای خانه های آپارتمانی بهترین انتخاب است. زمانی که دما بیش از اندازه بالا رود به صورت خودکار جریان برق را قطع کرده تا هم دما را تحت کنترل خود داشته باشد و هم از حوادث احتمالی جلوگیری کند. دارا بودن ضریب استاندارد IPX4 که باعث می شود تا در برابر آب مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

بخاری هوشمند شیائومیحضور در خانه را می توان مهمترین بخش از زندگی انسان در طول روز تلقی کرد که او می تواند همراه با خانواده، آرامش لازم را کسب کند. تامین گرمای خانه با استفاده از ابزارهای جدیدی به نام هیتر خانگی فراهم شده است و دیگر تنها گزینه برای این منظور، محدود به مواردی مانند رادیاتورها و سیستم های گرمایشی مرکزی مانند پکیج و موتورخانه ها نمی شود. بسیاری از محدودیت ها برای تولید گرما از بین رفته است و نمونه های مختلفی از این دستگاه مانند هیتر فن دار خانگی نیز به این مجموعه اضافه شده است. استفاده از این سیستم های گرمایشی در سال های اخیر طرفداران خاص خود را پیدا کرده است که هر یک برای بهره برداری از این وسیله گرمایشی دلایل و توجیحات خاص خود را دارند. برخی از آنها هزینه های راه اندازی لوازم دیگر را گران تر از توقعات خود می دانند و برخی دیگر راندمان هیترهای امروزی را بسیار بهتر از شیوه های قدیمی برآورد کرده اند.

این یعنی مجوز استفاده از هیتر در فضای مرطوبی مثل حمام صادر شده و خطری شما را تهدید نخواهد کرد. برای این که در نهایت، از خرید هیتر برقی شیائومی Smartmi 1S رضایت داشته باشید، باید نوع آن را بشناسید و متناسب با نیازتان تصمیم بگیرید. به طور کلی، هیترها در سه دسته تابشی، همرفتی و فن گرما تولید میکنند که هر یک مزایای مربوط به خود را دارند. اگر به دنبال هیتری هستید که با سرعت نسبتا خوب فضا را گرم کنند، فن هیترها و هیترهای تابشی گزینه خوبی هستند اما هیترهای همرفتی، گرمای یک دست تری تولید میکنند و فضای بیشتری را پوشش خواهند داد. شاید به اندازه فن هیترها سریع نباشند اما نتیجه نهایی قابل قبول و رضایتبخش خواهد بود.. هیتر شیائومی smartmi 1S نیز از نوع همرفتی بوده و گرمایش هوای خانه را با گردش همرفتی هدایت میکند. از آنجایی که هیچ فنی در داخل آن وجود ندارد، در حال کار بیصدا میماند و در هیچ شرایطی مزاحمت صوتی برای شما نخواهد داشت. در گذشته، یکی از انتقادات مهمی که به لوازم گرمایشی وارد میشد، جای خالی قابلیتی به نام «تنظیم دما» بود. تجهیزات گرماشی با یک دمای واحد از اول تا آخر کار میکردند و تنها راه مدیریت دمای آن، خاموش کردنشان بود. این نقطه ضعف، در هیتر برقی اسمارتمی 1S وجود ندارد. هیتر شیائومی Smartmi Electric Heater 1S مجهز به دو کلید دستگیره ای است که یکی از آنها برای تنظیم قدرت و دیگری برای تنظیم دمای ثابت استفاده می شود. اگر از سنسور تشخیص دما کمک بگیرید، میتوانید همواره دمای اتاق را روی عددی خاص ثابت نگه دارید. این سنسور با تشخیص دما به صورت اتوماتیک فعالیت خود را متوقف کرده یا مجددا تولید گرما را آغاز میکنند.

هیتر هوشمند نکات

هیتر هوشمندهیتر یا بخاری صنعتی وسیله ای می باشد که حرارت مورد نیاز کارخانجات، گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های پرورش قارچ و طیور را تامین می کند. هیتر با انواع سوخت های مختلف مانند گاز، گازوئیل، برق و دوگانه سوز کار می کند. تامین حرارت در جاهایی که جانواران و گیاهان را پرورش می دهند از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. دما از عوامل بسیار مهم و ضروری در پرورش جانداران است و اگر به صورت دقیق تنظیم نشود شاهد کاهش راندمان تولید خواهیم بود. عوامل مختلفی در ساخت هیترها دست به دست هم می دهند تا دستگاه از کیفیت و راندمان بالایی برخوردار باشد. هیترهای خانگی انواع مختلفی دارند که از این جمله می توانیم به هیتر خانگی برقی، هیتر خانگی فن دار و… اشاره نماییم، نقطه مشترکی که تمامی این هیترهای خانگی دارند تولید گرما می باشد اما کدام یک از این بخاری ها راندمان بیشتری دارند در ادامه مطلب اشاره خواهیم نمود. بهترین نوع بخاری های خانگی را می توانیم هیترهای برقی بدانیم که از راندمان بسیار بالایی برخوردار اند، هیترهای الکترونیکی به دو نوع تابشی و فن دار تقسیم می شوند.

  • توان آن از ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ وات است؛
  • بدنه دستگاه داغ نمیشود؛
  • توان آن ۲۰۰۰ وات است؛
  • در هنگام تعمیر دستگاه را از برق بکشید
  • بدنه عایق

در این نوع فناوری مجموعه بخاری هایی است که به طور یکسان گرما را در کل محیط بخش می کند و در واقع افرادی که در این محیط قرار دارند، به راحتی گرما را احساس می کنند. عملکرد گرمکن فن دار به چه صورت می باشد؟ یکی از پرکاربرد ترین هیتر های خانگی شامل بخاری هایی می باشد که درون آنها فن قرار داده اندو توسط آن فن گرمای زیادی به بیرون منتقل خواهد شد. با استفاده از این نوع بخاری هوا بهتر جریان پیدا می کند و در نظر محیط سریع تر گرم می شود. یکی از ویژگی هیتر خانگی استاندارد فن دار آن است که دارای ترموستات می باشد. هم چنین باید بگوییم که وجود این ترموستات سبب می شود که دستگاه بیش از حد داغ نشود. از مهم ترین ویژگی های آن در زیر اشاره شده است. یکی از مهم ترین ویژگی هیتر خانگی استاندارد، آن است که دیگر نیازی به نصب ندارد و به راحتی قابل جابجایی می باشد.

آنچه درباره هیتر هوشمند نمی دانید

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی

  • آنچه درباره هیتر خانگی نمی دانید
  • آنچه درباره هیتر هوشمند نمی دانید

هیتر شیائومیهر وات انرژی مصرفی را بهینه می کند و در هزینه ها صرفه جویی می بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S کند. این بخاری در نگاه اول با رقبای خود تفاوت دارد. این یک طراحی جالب و در عین حال کاربردی با امکان قرار گرفتن به شکل حرف “L” ارائه می دهد. این بخاری هوشمند شیائومی به لطف پایه محکم خود که شامل پایه های ضخامت 6 سانتی متر است، بنابراین می تواند به راحتی و به سرعت در عرض چند دقیقه به هر اتاقی منتقل شود. سازنده این بخاری دو ویژگی کلیدی این مدل را اعلام kalinab کرده است. به لطف فناوری به کار رفته به پوست انسان آسیبی نمی رساند و عملکرد آن می تواند دمای محیط را در اتاق تا 5 درجه سانتی گراد و به مدت 10 دقیقه افزایش دهد. این امر بسیار ساده است. صفحات گرافن داخل این بخاری انرژی را به طور یکنواخت توزیع می کنند و آن را بسیار کارآمد مدیریت می کنند.

  • طراحی زیبا و شیکی دارد؛
  • برق ورودی دستگاه 220 ولت 50 هرتز
  • افزودن به سبد
  • خانه و آشپزخانه
  • آتش سوزی در صورت داغ شدن بیش از حد المنتور
  • مجهز به برد الکترونیکی و جرقه زن خودکار
  • قیمت فن هیتر برقی مقرونبهصرفه است

بخاری هوشمند شیائومینوع هیتر خریداری شده : هیترها می توانند در عین اینکه از سوخت های مختلفی استفاده می کنند، انواع متنوعی داشته باشند. برخی از آنها به همراه فن به بازار ارائه می شوند و مدل های دیگری نیز هستند که انتقال گرما در آنها به شکل تابشی صورت می گیرد. گارانتی ها : قیمت هر دستگاه هیتر خانگی، تابع مستقیمی از ضمانت نامه ها و خدمات پس از فروشی است که برای آن ارائه می شود. در واقع میزان اهمیت برند به کیفیت ساخت محصول خود، سبب می شود که بتواند مدت زمان بیشتری را برای مشتری به عنوان ضمانت تعیین کند. همچنین هزینه های نگهداری او را از طریق پشتیبانی مناسب پایین آورد. از سوی دیگر در نظر داشته باشید که نصب و راه اندازی این دستگاه های حساس گرمایشی توسط تیم های تخصصی سبب خواهد شد که هیچ تهدیدی از لحاظ ایمنی برای کاربران به وجود نیاید. خرید هیترهای مختلف می تواند چالش بزرگی برای مشتری باشد.

هیتر شیائومی امیدها و اهداف

هیتر شیائومیهمین که کم جاست، نیاز به نصب ندارد و آلودگی ایجاد نمیکند، ارزش خرید این دستگاه را مانند بسیاری از هیترهای موجود در بازار بالا میبرد. یکی از نقاط ضعف هیترهای برقی، پوشش فضای نسبتا کم است. یعنی هیتر برقی شیائومی smartmi 1S با توجه به میزان مصرفی که دارد، حداکثر از پس گرم کردن فضای 15 متر مربعی برمیآید. البته این ضعف، تنها به این هیتر شیائومی اختصاص ندارد و برای همه هیترها صادق است. به طوری که برای گرم کردن هر 0.09 متر مربع با هیتر برقی، 10 وات انرژی گرمایی صرف میشود. با این فرمول تقریبی، با توجه به توان 2200 واتی هیتر smartmi 1S، پوشش گرمایی بیش از 15 متر را نباید انتظار داشته باشیم. ناگفته نماند که معیارهای گوناگونی در این پوشش گرمایی تاثیر میگذارند از جمله تعداد پنجره ها، عایق دیوارها، نقشه فضا، و… خبر خوب اینجاست که این هیتر همرفتی شیائومی، از استاندارد IPX4 پشتیبانی میکند.

فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر هیتر خانگی

هیتر خانگیبخاری برقی شیائومی Mi Smart Heater S با توان 2200 وات قادر به گرم کردن اتاق ها در مدت زمان بسیار کوتاه است. به لطف سیستم همرفتی محیطی ، گرما هنگام پایین آمدن هوای سرد از طریق منافذ خارج می شود. برای صرفه جویی در مصرف هرچه بیشتر انرژی ، این بخاری برقی شیائومی دارای یک ترموستات دیجیتال است. وقتی دما کمتر از دمای تنظیم شده باشد ، بخاری هوشمند Mi برای گرم کردن اتاق کار می کند. به محض رسیدن دما ، برق خاموش یا کاهش می یابد تا دما حفظ شود. کنترل دما در 6 سطح قابل تنظیم است: 18 ، 20 ، 22 ، 24 ، 26 و 28 درجه سانتیگراد تنظیم را می توان به صورت دستی از کنار بخاری یا از طریق گوشی های هوشمند انجام داد. کنترل از طریق برنامه Mi Home باعث کارایی بهتر این دستگاه شده است. از آنجا که به شبکه متصل می شود ، این بخاری هوشمند شیائومی از هر جایی قابل کنترل است.

آنچه درباره هیتر خانگی نمی دانید

توان حرارتی : هیترهای خانگی دارای توان های حرارتی متنوعی هستند تا بتوانند فضاهای مختلفی از خانه را گرم کنند. این دستگاه ها که معمولا قدرت تولید گرمای کمتری نسبت به نمونه های صنعتی دارند، متناسب با نیاز یک کاربر خانگی ساخته شده اند و به هیچ عنوان در حکم یک سیستم گرمایشی مرکزی نیستند. نوع سوخت : ترجیح مصرف کننده یک هیتر خانگی برای نوع سوخت مصرفی، بر روی قیمت اثرگذار است. این تصمیم مربوط به شرایط مختلفی از محیط و همچنین اولویت های هزینه برای کاربر است. در صورتی که هر یک از این موارد برای شخص مطرح بوده باشد، گزینه مورد نظر نیز قیمت خاص خود را دارد و البته هزینه های سربار در آینده نیز به همین نسبت تحمیل خواهد شد. نمونه مدل های برقی معمولا هزینه های بعدی بالاتری دارند و کاربران به همین دلیل ممکن است مدل های گازی را ترجیح دهند. مدل های گازی نیز چالش های ایمنی احتمالی را دارند و احتمالا کاربران در این مورد احتیاط بیشتری به خرج دهند.

گرمکن دارای بدنه ی پلاستیکی یا فلزی است که اندازه و مقاومت آن مهم است. ینی با بزرگتر شدن دستگاه باید مقاومت بیشتری داشته باشد. مابین المنت و بدنه این سیستم گرمایشی، یک عایق چینی قرار دارد که مقاومت حرارتی زیادی دارد. یعنی زمانی که دستگاه خیلی داغ می شود از این عایق استفاده می شود. در این سیستم، دو مدل کلید است ساده و برق دار. تعداد کلیدها بستگی به تعداد المنت دارد. یعنی هرچه تعداد المنت ها بیشتر باشد به کلید بیشتری نیاز است. سیم رابط سیمی است که دو سر المنت به آن وصل است. که جنس آن از پوشش نسوز است این سیم یعنی سیم رابط انرژی الکتریکی را به قسمت های مختلف گرمکن میبرد . در نتیجه سیم رابط از اجزای بسیار مهم گرمکن است. توان حرارتی هیتر خانگی نشان دهنده قدرت حرارتی آن است و با مقیاس وات نشان داده می شود، در نتیجه با افزایش توان حرارتی، قدرت دستگاه شما افزایش می یابد.

بنابراین این محصول شیائومی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که اتاق های مورد نظر آنها از داشتن شوفاژ و بخاری محروم است. جنس بدنهی سفید رنگ آن آلومینیوم میباشد. طراحی این مدل از هیتر هوشمند شیائومی به نحوی است که می توان عملکرد آن را در سه حالت تنظیم کرد و متناسب با نیاز هر فردی ،دمای مناسبی برای محیط ایجاد کرد. گفتنی است توان مصرفی آن 900، 1300 و 2200 وات بوده و شرایطی را فراهم کرده تا بتوان با انتخاب هر یک، دمای دستگاه را کنترل کرد. عملکرد سه حالته هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل S1 باعث شده تا به راحتی بتواند محیط هایی به بزرگی 10 الی 18 مترمربعی را پوشش دهد. بنابراین به آن چه که گفته شد برای خانه های آپارتمانی بهترین انتخاب است. زمانی که دما بیش از اندازه بالا رود به صورت خودکار جریان برق را قطع کرده تا هم دما را تحت کنترل خود داشته باشد و هم از حوادث احتمالی جلوگیری کند. دارا بودن ضریب استاندارد IPX4 که باعث می شود تا در برابر آب مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

بخاری هوشمند شیائومیحضور در خانه را می توان مهمترین بخش از زندگی انسان در طول روز تلقی کرد که او می تواند همراه با خانواده، آرامش لازم را کسب کند. تامین گرمای خانه با استفاده از ابزارهای جدیدی به نام هیتر خانگی فراهم شده است و دیگر تنها گزینه برای این منظور، محدود به مواردی مانند رادیاتورها و سیستم های گرمایشی مرکزی مانند پکیج و موتورخانه ها نمی شود. بسیاری از محدودیت ها برای تولید گرما از بین رفته است و نمونه های مختلفی از این دستگاه مانند هیتر فن دار خانگی نیز به این مجموعه اضافه شده است. استفاده از این سیستم های گرمایشی در سال های اخیر طرفداران خاص خود را پیدا کرده است که هر یک برای بهره برداری از این وسیله گرمایشی دلایل و توجیحات خاص خود را دارند. برخی از آنها هزینه های راه اندازی لوازم دیگر را گران تر از توقعات خود می دانند و برخی دیگر راندمان هیترهای امروزی را بسیار بهتر از شیوه های قدیمی برآورد کرده اند.

این یعنی مجوز استفاده از هیتر در فضای مرطوبی مثل حمام صادر شده و خطری شما را تهدید نخواهد کرد. برای این که در نهایت، از خرید هیتر برقی شیائومی Smartmi 1S رضایت داشته باشید، باید نوع آن را بشناسید و متناسب با نیازتان تصمیم بگیرید. به طور کلی، هیترها در سه دسته تابشی، همرفتی و فن گرما تولید میکنند که هر یک مزایای مربوط به خود را دارند. اگر به دنبال هیتری هستید که با سرعت نسبتا خوب فضا را گرم کنند، فن هیترها و هیترهای تابشی گزینه خوبی هستند اما هیترهای همرفتی، گرمای یک دست تری تولید میکنند و فضای بیشتری را پوشش خواهند داد. شاید به اندازه فن هیترها سریع نباشند اما نتیجه نهایی قابل قبول و رضایتبخش خواهد بود.. هیتر شیائومی smartmi 1S نیز از نوع همرفتی بوده و گرمایش هوای خانه را با گردش همرفتی هدایت میکند. از آنجایی که هیچ فنی در داخل آن وجود ندارد، در حال کار بیصدا میماند و در هیچ شرایطی مزاحمت صوتی برای شما نخواهد داشت. در گذشته، یکی از انتقادات مهمی که به لوازم گرمایشی وارد میشد، جای خالی قابلیتی به نام «تنظیم دما» بود. تجهیزات گرماشی با یک دمای واحد از اول تا آخر کار میکردند و تنها راه مدیریت دمای آن، خاموش کردنشان بود. این نقطه ضعف، در هیتر برقی اسمارتمی 1S وجود ندارد. هیتر شیائومی Smartmi Electric Heater 1S مجهز به دو کلید دستگیره ای است که یکی از آنها برای تنظیم قدرت و دیگری برای تنظیم دمای ثابت استفاده می شود. اگر از سنسور تشخیص دما کمک بگیرید، میتوانید همواره دمای اتاق را روی عددی خاص ثابت نگه دارید. این سنسور با تشخیص دما به صورت اتوماتیک فعالیت خود را متوقف کرده یا مجددا تولید گرما را آغاز میکنند.

هیتر هوشمند نکات

هیتر هوشمندهیتر یا بخاری صنعتی وسیله ای می باشد که حرارت مورد نیاز کارخانجات، گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های پرورش قارچ و طیور را تامین می کند. هیتر با انواع سوخت های مختلف مانند گاز، گازوئیل، برق و دوگانه سوز کار می کند. تامین حرارت در جاهایی که جانواران و گیاهان را پرورش می دهند از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. دما از عوامل بسیار مهم و ضروری در پرورش جانداران است و اگر به صورت دقیق تنظیم نشود شاهد کاهش راندمان تولید خواهیم بود. عوامل مختلفی در ساخت هیترها دست به دست هم می دهند تا دستگاه از کیفیت و راندمان بالایی برخوردار باشد. هیترهای خانگی انواع مختلفی دارند که از این جمله می توانیم به هیتر خانگی برقی، هیتر خانگی فن دار و… اشاره نماییم، نقطه مشترکی که تمامی این هیترهای خانگی دارند تولید گرما می باشد اما کدام یک از این بخاری ها راندمان بیشتری دارند در ادامه مطلب اشاره خواهیم نمود. بهترین نوع بخاری های خانگی را می توانیم هیترهای برقی بدانیم که از راندمان بسیار بالایی برخوردار اند، هیترهای الکترونیکی به دو نوع تابشی و فن دار تقسیم می شوند.

  • توان آن از ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ وات است؛
  • بدنه دستگاه داغ نمیشود؛
  • توان آن ۲۰۰۰ وات است؛
  • در هنگام تعمیر دستگاه را از برق بکشید
  • بدنه عایق

در این نوع فناوری مجموعه بخاری هایی است که به طور یکسان گرما را در کل محیط بخش می کند و در واقع افرادی که در این محیط قرار دارند، به راحتی گرما را احساس می کنند. عملکرد گرمکن فن دار به چه صورت می باشد؟ یکی از پرکاربرد ترین هیتر های خانگی شامل بخاری هایی می باشد که درون آنها فن قرار داده اندو توسط آن فن گرمای زیادی به بیرون منتقل خواهد شد. با استفاده از این نوع بخاری هوا بهتر جریان پیدا می کند و در نظر محیط سریع تر گرم می شود. یکی از ویژگی هیتر خانگی استاندارد فن دار آن است که دارای ترموستات می باشد. هم چنین باید بگوییم که وجود این ترموستات سبب می شود که دستگاه بیش از حد داغ نشود. از مهم ترین ویژگی های آن در زیر اشاره شده است. یکی از مهم ترین ویژگی هیتر خانگی استاندارد، آن است که دیگر نیازی به نصب ندارد و به راحتی قابل جابجایی می باشد.

آنچه درباره هیتر هوشمند نمی دانید

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت بخاری هیتر هوشمند شیائومی لطفا از سایت ما دیدن کنید.