تاريخ : پنجشنبه 20 بهمن 1401 | 10:48 | نویسنده : سیروان

مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی ، کدام بهتر است ؟

xiaomi tvتفاوت اساسی بین شیائومی و سونی در باریک بودن حاشیههای تلویزیون است در مقایسه با تلویزیونهای شیائومی باید گفت فریم صفحهنمایش آن به نسبت سونی بیشتر است. هم sony وهم mi تی وی قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. هر دو کمپانی از انواع پایههای دو شاخهای، پایه وسط با دوام بالا برخوردار هستند. همچنین بیشتر تلویزیونهای OLED سونی قابلیت تنظیم ارتفاع پایهها را دارد و در بیشتر نمایشگرهای LED شیائومی هم مشاهده شده است. جنس بدنهی هر دو برند از پلاستیک فشرده قابل بازیافت تشکیل شده است و با اکثر دکوراسیونها قابل ست هستند. هر دو از ساختار لوکس و خیره کنندهای برخوردارند. زیبایی را به خانههای شما میبخشند. برای درک بهتر مشخصات انواع تلویزیون سونی می توانید از وبسایت اصلی این کمپانی دیدن نمایید . مقایسه ریموت کنترل جادویی تلویزیون سونی با شیائومی کدام بهتر است؟ مقایسه در مدلهای مدرن سونی و بعضی مدلهای شیائومی نیازی به استفاده مکرر باتری نیست و از طریق وای فای قابل شارژ هستند.

  • مجهز به 2 پورت HDMI 2.0 و 1 پورت HDMI 2.1
  • تعیین بودجه و قیمت تلویزیون شیائومی
  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-eARC
  • حافظه ذخیره سازی: 16GB
  • فناوری Quantum Dots و تولید رنگی گسترده طبیعی
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت

xiaomi tvبهترین مدلهای این تلویزیون ایرانی سریهای XS،XK،KU است. GPLUS یک برند نو پا است که از سال 1397 وارد بازار ایران شده. این برند هم همانند ایکس ویژن توسط مادیران معرفی و ارائه میشود. درنتیجه خدمات پس از فروش بسیار خوب و کیفیت و قیمت قابل قبولی خواهد داشت. برندهای نوپا ثابت کردهاند که در ابتدای کار کیفیتهای خوبی را در بازار ایران ارائه میدهند. قیمت خرید تلویزیون ایرانی جی پلاس بسیار مناسب است. TCL یک برند آمریکایی فرانسوی بود که توسط چینیها خریداریشده و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون در دنیا است. این مارک توسط شرکت مادیران گارانتی شده و همانند تمام تلویزیونهای میان رده در بازار ایران قیمت خوب و کیفیت قابل قبولی دارد. این مارک دومین برند محبوب در امریکا هم هست. مارک شیائومی یک برند کاملاً چینی اما از نوع درجهیک ان است. این برند ازنظر کیفیت زبان زد بوده و در ساخت و تولید گوشیهای هوشمند بسیار موفق و خوب عمل کرده است.

قیمت تلویزیون شیائومی

همچنین مدل بالاتری از این تلویزیون به نام Q1 Pro ساخته شده است که قیمت 99.900روپیه (معادل تقریبا 1140 پوند) قیمتگذاری شده است. البته نکته مهم اینجاست که گوشی وان پلاس 7 در بازارهای هند و بریتانیا نشان داده است که قیمت نهایی محصولات وان پلاس در بازار اروپا بیشتر از اینها خواهد بود. در واقع پیش بینی میشود که برند وان پلاس مدلهای پایه و پرو تلویزیونهای هوشمند خودش را به قیمت 1165و 1665 پوند به بازار بریتانیا نیز عرضه کند. آنچه که باعث میشود تلویزیونهای وان پلاس اختلاف قیمت بسیار زیادی داشته باشد این است که معمولا این تلویزیونها از مشخصات فنی متفاوتی نیز پشتیبانی میکند. تلویزیونهای وان پلاس TV در مقایسه با تلویزیونهای جدید شیائومی مشخصات فنی مختلفی دارند. در تلویزیونهای شیائومی معمولاً پنل ال سی دی با نور ال ای دی استفاده شده است. هرچند این شرکت ادعا کرده است که این پنلها در مقایسه با پنلهای سامسونگ و الجی عملکرد بهتری دارند. اما برند وان پلاس اعلام کرده است که محصولاتش را به پنل پیشرفته QLED مجهز میکند.

xiaomi tvمیتوان با اطمینان بالا گفت که تلویزیونهای الجی نیاز ما را از هر لحاظ برطرف خواهد کرد. قیمت محصولات این شرکت به نسبت خدمات و کیفیتی که ارائه میدهد کاملاً مناسب است. شرکت خوش آوازه گلدیران محصولات الجی را گارانتی کرده است. تلویزیون الجی بهتر است یا سامسونگ؟ این سؤال بستگی به نیاز و تا حدی سلیقه شما دارد. میتوان گفت این دو برند ازنظر کیفیت بسیار به هم شبیه هستند. تلویزیونهای الجی و سامسونگ در بازار ایران کاملاً شناختهشده هستند و امتحان خود را پس دادهاند. هر دو کیفیت و خدمات پس از فروش خوبی دارند و هر دو تقریباً در یک رنج قیمت هستند. اما تفاوت آنها بیشتر در ظاهر است که شاید سامسونگ زیباتر و ظریفتر باشد. ولی در عوض الجی با دوام تر بوده و قطعات ارزانتری دارد. در انتها بستگی به نیاز و سلیقهی شما دارد که کدام برند را انتخاب کنید. این شرکت ژاپنی چندملیتی قدمتی بالای 100 سال داشته و جزو 5 شرکت برتر ژاپنی است. این نام هیچچیز کمتر از نام سونی ندارد. پاناسونیک اولین شرکتی بود که تلویزیونهای ال ای دی با صفحهنمایش ضدضربه را به بازار ارائه کرد. تلویزیونهای این شرکت یکی از بهترین گزینهها برای انتخاب یک ال ای دی همهفنحریف، باکیفیت و دوام فوقالعاده وهمچنین خدمات پس از فروش عالی است. قیمت بالای تلویزیونهای panasonic نشان از کیفیت کمنظیر ان دارد. این مارک توسط شرکت آژندسرویس گارانتی شده است. بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟ بهترین مارکهای تلویزیون ایرانی جی پلاس،ایکس ویژن،دوو و اسنوا هستند. تلویزیون ال جی بهتر است یا سامسونگ؟ در حال حاضر هیچکدام گزینه خوبی در بازار ایران محسوب نمیشوند. نمونههای این دو تلویزیون از کشور هند بوده و کیفیت سابق خود را ندارند.

در بالای این دکمههای اصلی، سه دکمه دیگر قرار دارند.

برای استفاده از دوربین در گوشی های شیائومی به نکات زیر دقت کنید. دکمه بزرگ سفیدی که در پایین قرار دارد، دکمه شاتر است. آیکونی که در سمت چپ دکمه شاتر قرار دارد (گوشی را به صورت عمودی در دست بگیرید)، عکسهایی که قبلاً ثبت کردهاید را در اختیارتان قرار میدهد. آیکون قرمز رنگی که در سمت راست دکمه شاتر قرار دارد، برای حالت ضبط ویدیو است. در بالای این دکمههای اصلی، سه دکمه دیگر قرار دارند. این دکمهها از راست به چپ عبارتند از: یک دکمه تغییر وضعیت دوربین برای جابجایی سریع بین دوربین اصلی و دوربین سلفی، یک دکمه برای منوی گزینهها (Options) و یک منوی فیلتر برای اجرای افکتهای مختلف پیش از ثبت تصویر. معمولاً اپلیکیشن دوربین در بسیاری از گوشیهای رده بالا و پرمیوم شیائومی، کمی با اپلیکیشن دوربین موجود در گوشیهای مقرون به صرفه این شرکت تفاوت دارد. در گوشیهای گرانتر به استفاده از منوی همبرگری به جای منوی گزینهها تمایل بیشتری نشان داده میشود که معمولاً شامل حالتهای عکاسی و منوی تنظیمات است.

بنابراین با پارس شیائومی همراه بمانید.

از زمان های گذشته با اختراع تلویزیون تا زمان حال این جعبه جادویی همیشه یکی از ضروری ترین وسایل دیجیتال در هر خانه ای تلویزیون شیائومی 55 q4 محسوب می شدند. امروز با رشد تکنولوژی تلویزیون ها در سایزهای مختلف 32 اینچ تا 68 اینج متناسب با دکوراسیون و متراژ خانه ها طراحی و وارد بازار شدند. این تلویزون ها علاوه بر وزن کم و زیبایی خیره کننده دارای ضخامت بسیار کم با حاشیه های باریک هستند. شیائومی به عنوان یک کمپانی چینی موفق در تولید گوشی به تازگی در زمینه تولید تلویزیون قدم گذاشته است و با معرفی مدل های متنوع تا کنون موفق عمل کرده است. تلویزیون هوشمند 43 اینچ شیائومی MI TV P1 یکی از این مدل هاست که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم. بنابراین با پارس شیائومی همراه بمانید. در نگاه اول به تلویزیون Mi TV P1 43 متوجه فریم های نازکی دور تلویزیون خواهید شد که ضخامتی حدود 9 میلی متر دارد. از سمت جلو این تلویزیون از از سه طرف بدون حاشیه است و قسمت پایین تلویزیون برآمدگی کوچکی دارد که لوگو «Mi» و دکمه پاور درست زیر این قسمت مخفی شده است.

xiaomi tvHDR (محدوده دینامیکی بالا) بزرگترین پیشرفته در زمینه کیفیت تصویر تلویزیون بود. هر تلویزیونی که برای نمایش محتوای HDR خوب عمل کند گزینهای بهتر برای تماشای فیلم و سریال و حتی اجرای بازی خواهد بود. این فناوری با ایجاد تغییراتی در رنگ، روشنایی و کنتراست در نهایت تصاویری بهینه سازی شده را ایجاد میکند. و Dolby Vision پشتیبانی میکند. در حالی که فناوری HDR10 با فراداده استاتیک یا ایستا یک دستور کلی برای تنظیم فیلم ارائه میدهد HDR10 پلاس یک ورژن پیشرفتهتر محسوب میشود که تنظیماتی را بر حسب فریم به فریم فیلم ارائه میدهد. با فراداده پویا موجب میشود هر سکانس فیلم در بهترین حالت نمایش داده شود. این فرمت ویدیویی با افزایش روشنایی، رنگ و کنتراست تصاویر خیلی بهتری ایجاد میکند. محدوده دینامیکی بالا موجب میشود در تمامی صحنههای تاریک و روشن فیلم، جزئیات را مشاهده کنید. Dolby Vision نیز جدیدترین فرمت HDR محسوب میشود که توسط دالبی توسعه یافته تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ قیمت است.

این سری همچنین پنل های 4K را با اندازه صفحه نمایش کوچکتر از 55 اینچ را به تلویزیون های شیائومی می آورد. MI 4X از یک طراحی استاندارد بهره می برد. حاشیه های نسبتا باریک است و کیفیت ساخت آن در مقایسه با 4A Pro بسیار بهتر است. این شرکت به جای حاشیه های مانی که در 4A Pro دیده می شود از حاشیه های براقی برخوردار است. در حاشیه پایین می توان لوگوی شیائومی را مشاهده کرد و در زیر آن یک چانه کوچک قرار دارد که یک LED قرار گرفته و حتی دکمه پاور به صورت مخفی قرار داده شده است. می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و یا آن را روی میز قرار دهید. توجه داشته باشید که پایه دیواری را باید جداگانه خریداری کنید. تمام پورت های اتصال در نزدیکی لبه سمت راست صفحه قرار گرفته است و دستیابی به آنها ساده است. پورت های USB و HDMI در امتداد لبه های کناری قرار ئی گیرند در حالی که اتصالات A/V و پورت LAN در امتداد لبه پایین قرار می گیرند.

  1. پورت HDMI با قابلیت HDMI-CEC
  2. تلویزیون کابل
  3. طراحی باریک و بدون حاشیه
  4. مصرف برق حداقل : 54 وات
  5. افرالند - 11 ماه پیش
  6. خراب شدن ریموت کنترل
  7. پردازنده گرافیکی Mali 470 با سرعت ۷۵۰ مگاهرتز

با Mi Box می توان از دو طریق ارتباط برقرار کرد و متصل شد. EDR می باشد و راه دوم WiFi است. Mi Box از وای فای 802.11a/b/g/n/ac پشتیبانی می کند. اما برای اتصال به تلویزیون تنها به یک کابل HDMI نیاز است تا اطلاعات را با حداکثر سرعت انتقال یابند. پورت HDMI این پخش کننده در قسمت پشتن آن قرار دارد. همچنین در کنار این پورت، یک پورت USB 2.0 نیز وجود دارند که می تواند از آن ها نیز برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید. Mi Box از HDMI2.0a نیز پشتیبانی می کند که راهی بسیار سریع تر و با کیفیت تر از موارد بالا برای انتقال تصاویر و صوت می باشد. سرعت این انتقال می تواند تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال به 18Gbps برسد. بنابراین می باکس برای تماشای فایل های 4K Ultra HD و HDR آماده خواهد بود. Mi Box 3 در مجموع از 4 هسته پردازشی Amlogic S905 بهره می برد.

مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی ، کدام بهتر است ؟

xiaomi tvتفاوت اساسی بین شیائومی و سونی در باریک بودن حاشیههای تلویزیون است در مقایسه با تلویزیونهای شیائومی باید گفت فریم صفحهنمایش آن به نسبت سونی بیشتر است. هم sony وهم mi تی وی قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. هر دو کمپانی از انواع پایههای دو شاخهای، پایه وسط با دوام بالا برخوردار هستند. همچنین بیشتر تلویزیونهای OLED سونی قابلیت تنظیم ارتفاع پایهها را دارد و در بیشتر نمایشگرهای LED شیائومی هم مشاهده شده است. جنس بدنهی هر دو برند از پلاستیک فشرده قابل بازیافت تشکیل شده است و با اکثر دکوراسیونها قابل ست هستند. هر دو از ساختار لوکس و خیره کنندهای برخوردارند. زیبایی را به خانههای شما میبخشند. برای درک بهتر مشخصات انواع تلویزیون سونی می توانید از وبسایت اصلی این کمپانی دیدن نمایید . مقایسه ریموت کنترل جادویی تلویزیون سونی با شیائومی کدام بهتر است؟ مقایسه در مدلهای مدرن سونی و بعضی مدلهای شیائومی نیازی به استفاده مکرر باتری نیست و از طریق وای فای قابل شارژ هستند.

  • مجهز به 2 پورت HDMI 2.0 و 1 پورت HDMI 2.1
  • تعیین بودجه و قیمت تلویزیون شیائومی
  • پورت HDMI با قابلیت HDMI-eARC
  • حافظه ذخیره سازی: 16GB
  • فناوری Quantum Dots و تولید رنگی گسترده طبیعی
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت

xiaomi tvبهترین مدلهای این تلویزیون ایرانی سریهای XS،XK،KU است. GPLUS یک برند نو پا است که از سال 1397 وارد بازار ایران شده. این برند هم همانند ایکس ویژن توسط مادیران معرفی و ارائه میشود. درنتیجه خدمات پس از فروش بسیار خوب و کیفیت و قیمت قابل قبولی خواهد داشت. برندهای نوپا ثابت کردهاند که در ابتدای کار کیفیتهای خوبی را در بازار ایران ارائه میدهند. قیمت خرید تلویزیون ایرانی جی پلاس بسیار مناسب است. TCL یک برند آمریکایی فرانسوی بود که توسط چینیها خریداریشده و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون در دنیا است. این مارک توسط شرکت مادیران گارانتی شده و همانند تمام تلویزیونهای میان رده در بازار ایران قیمت خوب و کیفیت قابل قبولی دارد. این مارک دومین برند محبوب در امریکا هم هست. مارک شیائومی یک برند کاملاً چینی اما از نوع درجهیک ان است. این برند ازنظر کیفیت زبان زد بوده و در ساخت و تولید گوشیهای هوشمند بسیار موفق و خوب عمل کرده است.

قیمت تلویزیون شیائومی

همچنین مدل بالاتری از این تلویزیون به نام Q1 Pro ساخته شده است که قیمت 99.900روپیه (معادل تقریبا 1140 پوند) قیمتگذاری شده است. البته نکته مهم اینجاست که گوشی وان پلاس 7 در بازارهای هند و بریتانیا نشان داده است که قیمت نهایی محصولات وان پلاس در بازار اروپا بیشتر از اینها خواهد بود. در واقع پیش بینی میشود که برند وان پلاس مدلهای پایه و پرو تلویزیونهای هوشمند خودش را به قیمت 1165و 1665 پوند به بازار بریتانیا نیز عرضه کند. آنچه که باعث میشود تلویزیونهای وان پلاس اختلاف قیمت بسیار زیادی داشته باشد این است که معمولا این تلویزیونها از مشخصات فنی متفاوتی نیز پشتیبانی میکند. تلویزیونهای وان پلاس TV در مقایسه با تلویزیونهای جدید شیائومی مشخصات فنی مختلفی دارند. در تلویزیونهای شیائومی معمولاً پنل ال سی دی با نور ال ای دی استفاده شده است. هرچند این شرکت ادعا کرده است که این پنلها در مقایسه با پنلهای سامسونگ و الجی عملکرد بهتری دارند. اما برند وان پلاس اعلام کرده است که محصولاتش را به پنل پیشرفته QLED مجهز میکند.

xiaomi tvمیتوان با اطمینان بالا گفت که تلویزیونهای الجی نیاز ما را از هر لحاظ برطرف خواهد کرد. قیمت محصولات این شرکت به نسبت خدمات و کیفیتی که ارائه میدهد کاملاً مناسب است. شرکت خوش آوازه گلدیران محصولات الجی را گارانتی کرده است. تلویزیون الجی بهتر است یا سامسونگ؟ این سؤال بستگی به نیاز و تا حدی سلیقه شما دارد. میتوان گفت این دو برند ازنظر کیفیت بسیار به هم شبیه هستند. تلویزیونهای الجی و سامسونگ در بازار ایران کاملاً شناختهشده هستند و امتحان خود را پس دادهاند. هر دو کیفیت و خدمات پس از فروش خوبی دارند و هر دو تقریباً در یک رنج قیمت هستند. اما تفاوت آنها بیشتر در ظاهر است که شاید سامسونگ زیباتر و ظریفتر باشد. ولی در عوض الجی با دوام تر بوده و قطعات ارزانتری دارد. در انتها بستگی به نیاز و سلیقهی شما دارد که کدام برند را انتخاب کنید. این شرکت ژاپنی چندملیتی قدمتی بالای 100 سال داشته و جزو 5 شرکت برتر ژاپنی است. این نام هیچچیز کمتر از نام سونی ندارد. پاناسونیک اولین شرکتی بود که تلویزیونهای ال ای دی با صفحهنمایش ضدضربه را به بازار ارائه کرد. تلویزیونهای این شرکت یکی از بهترین گزینهها برای انتخاب یک ال ای دی همهفنحریف، باکیفیت و دوام فوقالعاده وهمچنین خدمات پس از فروش عالی است. قیمت بالای تلویزیونهای panasonic نشان از کیفیت کمنظیر ان دارد. این مارک توسط شرکت آژندسرویس گارانتی شده است. بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟ بهترین مارکهای تلویزیون ایرانی جی پلاس،ایکس ویژن،دوو و اسنوا هستند. تلویزیون ال جی بهتر است یا سامسونگ؟ در حال حاضر هیچکدام گزینه خوبی در بازار ایران محسوب نمیشوند. نمونههای این دو تلویزیون از کشور هند بوده و کیفیت سابق خود را ندارند.

در بالای این دکمههای اصلی، سه دکمه دیگر قرار دارند.

برای استفاده از دوربین در گوشی های شیائومی به نکات زیر دقت کنید. دکمه بزرگ سفیدی که در پایین قرار دارد، دکمه شاتر است. آیکونی که در سمت چپ دکمه شاتر قرار دارد (گوشی را به صورت عمودی در دست بگیرید)، عکسهایی که قبلاً ثبت کردهاید را در اختیارتان قرار میدهد. آیکون قرمز رنگی که در سمت راست دکمه شاتر قرار دارد، برای حالت ضبط ویدیو است. در بالای این دکمههای اصلی، سه دکمه دیگر قرار دارند. این دکمهها از راست به چپ عبارتند از: یک دکمه تغییر وضعیت دوربین برای جابجایی سریع بین دوربین اصلی و دوربین سلفی، یک دکمه برای منوی گزینهها (Options) و یک منوی فیلتر برای اجرای افکتهای مختلف پیش از ثبت تصویر. معمولاً اپلیکیشن دوربین در بسیاری از گوشیهای رده بالا و پرمیوم شیائومی، کمی با اپلیکیشن دوربین موجود در گوشیهای مقرون به صرفه این شرکت تفاوت دارد. در گوشیهای گرانتر به استفاده از منوی همبرگری به جای منوی گزینهها تمایل بیشتری نشان داده میشود که معمولاً شامل حالتهای عکاسی و منوی تنظیمات است.

بنابراین با پارس شیائومی همراه بمانید.

از زمان های گذشته با اختراع تلویزیون تا زمان حال این جعبه جادویی همیشه یکی از ضروری ترین وسایل دیجیتال در هر خانه ای تلویزیون شیائومی 55 q4 محسوب می شدند. امروز با رشد تکنولوژی تلویزیون ها در سایزهای مختلف 32 اینچ تا 68 اینج متناسب با دکوراسیون و متراژ خانه ها طراحی و وارد بازار شدند. این تلویزون ها علاوه بر وزن کم و زیبایی خیره کننده دارای ضخامت بسیار کم با حاشیه های باریک هستند. شیائومی به عنوان یک کمپانی چینی موفق در تولید گوشی به تازگی در زمینه تولید تلویزیون قدم گذاشته است و با معرفی مدل های متنوع تا کنون موفق عمل کرده است. تلویزیون هوشمند 43 اینچ شیائومی MI TV P1 یکی از این مدل هاست که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم. بنابراین با پارس شیائومی همراه بمانید. در نگاه اول به تلویزیون Mi TV P1 43 متوجه فریم های نازکی دور تلویزیون خواهید شد که ضخامتی حدود 9 میلی متر دارد. از سمت جلو این تلویزیون از از سه طرف بدون حاشیه است و قسمت پایین تلویزیون برآمدگی کوچکی دارد که لوگو «Mi» و دکمه پاور درست زیر این قسمت مخفی شده است.

xiaomi tvHDR (محدوده دینامیکی بالا) بزرگترین پیشرفته در زمینه کیفیت تصویر تلویزیون بود. هر تلویزیونی که برای نمایش محتوای HDR خوب عمل کند گزینهای بهتر برای تماشای فیلم و سریال و حتی اجرای بازی خواهد بود. این فناوری با ایجاد تغییراتی در رنگ، روشنایی و کنتراست در نهایت تصاویری بهینه سازی شده را ایجاد میکند. و Dolby Vision پشتیبانی میکند. در حالی که فناوری HDR10 با فراداده استاتیک یا ایستا یک دستور کلی برای تنظیم فیلم ارائه میدهد HDR10 پلاس یک ورژن پیشرفتهتر محسوب میشود که تنظیماتی را بر حسب فریم به فریم فیلم ارائه میدهد. با فراداده پویا موجب میشود هر سکانس فیلم در بهترین حالت نمایش داده شود. این فرمت ویدیویی با افزایش روشنایی، رنگ و کنتراست تصاویر خیلی بهتری ایجاد میکند. محدوده دینامیکی بالا موجب میشود در تمامی صحنههای تاریک و روشن فیلم، جزئیات را مشاهده کنید. Dolby Vision نیز جدیدترین فرمت HDR محسوب میشود که توسط دالبی توسعه یافته تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ قیمت است.

این سری همچنین پنل های 4K را با اندازه صفحه نمایش کوچکتر از 55 اینچ را به تلویزیون های شیائومی می آورد. MI 4X از یک طراحی استاندارد بهره می برد. حاشیه های نسبتا باریک است و کیفیت ساخت آن در مقایسه با 4A Pro بسیار بهتر است. این شرکت به جای حاشیه های مانی که در 4A Pro دیده می شود از حاشیه های براقی برخوردار است. در حاشیه پایین می توان لوگوی شیائومی را مشاهده کرد و در زیر آن یک چانه کوچک قرار دارد که یک LED قرار گرفته و حتی دکمه پاور به صورت مخفی قرار داده شده است. می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و یا آن را روی میز قرار دهید. توجه داشته باشید که پایه دیواری را باید جداگانه خریداری کنید. تمام پورت های اتصال در نزدیکی لبه سمت راست صفحه قرار گرفته است و دستیابی به آنها ساده است. پورت های USB و HDMI در امتداد لبه های کناری قرار ئی گیرند در حالی که اتصالات A/V و پورت LAN در امتداد لبه پایین قرار می گیرند.

  1. پورت HDMI با قابلیت HDMI-CEC
  2. تلویزیون کابل
  3. طراحی باریک و بدون حاشیه
  4. مصرف برق حداقل : 54 وات
  5. افرالند - 11 ماه پیش
  6. خراب شدن ریموت کنترل
  7. پردازنده گرافیکی Mali 470 با سرعت ۷۵۰ مگاهرتز

با Mi Box می توان از دو طریق ارتباط برقرار کرد و متصل شد. EDR می باشد و راه دوم WiFi است. Mi Box از وای فای 802.11a/b/g/n/ac پشتیبانی می کند. اما برای اتصال به تلویزیون تنها به یک کابل HDMI نیاز است تا اطلاعات را با حداکثر سرعت انتقال یابند. پورت HDMI این پخش کننده در قسمت پشتن آن قرار دارد. همچنین در کنار این پورت، یک پورت USB 2.0 نیز وجود دارند که می تواند از آن ها نیز برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید. Mi Box از HDMI2.0a نیز پشتیبانی می کند که راهی بسیار سریع تر و با کیفیت تر از موارد بالا برای انتقال تصاویر و صوت می باشد. سرعت این انتقال می تواند تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل 4s گلوبال به 18Gbps برسد. بنابراین می باکس برای تماشای فایل های 4K Ultra HD و HDR آماده خواهد بود. Mi Box 3 در مجموع از 4 هسته پردازشی Amlogic S905 بهره می برد.