تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1401 | 11:52 | نویسنده : سیروان

نصب زبان فارسی برای تلویزیون ال جی

lg tvنصب زبان فارسی برای تلویزیون ال جی یکی از درخواست های عمده خریداران تلویزیون های بدون گارانتی ال جی است که در مراجعه به بخش تعمیر تلویزیون اعلام می شود. بیشتر تلویزیون هایی که از شهرهای غربی کشور مانند بانه و یا مرزهای جنوبی مانند بندر گناوه وارد می شود دارای ویژگی فارسی شدن زبان منوی تنظیمات نیستند. معمولا شرکت های معتبر ویژگی ها و جزئیات محصولات خود را بر اساس کشورهای مقصد تغییر می دهند و زبان دستگاه که در بخش هایی مانند منوی تنظیمات و یا زیر نویس ها موثر است یکی از این تغییرات است. تلویزیون هایی که از راه های غیر رسمی وارد می شوند از آنجا برای استفاده در کشور ایران تولید نشده اند طبیعی است که زبان فارسی نداشته باشند. بسیاری از خریداران بعد ازخرید دستگاه متوجه این مسئله می شوند و سعی می کنند از راه های مختلف برای نصب زبان فارسی برای تلویزیون ال جی خود اقدام کنند. نکته قابل توجه : تا کنون هیچ راه حل کامل و صد در صد قابل انجامی برای نصب زبان فارسی برای تلویزیون ال جی ارئه نشده است. یکی دیگر از راه های تغییر زبان تلویزیون ال جی به فارسی انجام بروز رسانی نرم افزار یا آپگرید تلویزیون moloudimall.com ال جی است. در صورتی که در ورژن جدید نرم افزار تغییرات زبان ایجاد شده باشد با این بروزرسانی می توان از طریق منوی تنظیمات زبان فارسی را انتخاب کرد. در این حالت بعد از مدتی پیام بروزرسانی در صفحه تلویزیون نمایش داده می شود و با تایید مراحل بروزرسانی انجام می شود. بعد از اتمام دانلود فایل و انتقال به حافظه فلش و اتصال به یکی از ورودی های usb دستگاه پیغامی مبنی بر انجام بروزرسانی دستگاه در صفحه تلویزیون نمایش داده خواهد شد. با تایید انجام عملیات بروزرسانی انجام می شود.

را نیز اضافه کنید.

lg tvنیاز مشتری به طبع با ویژگیهای تخصصی که گیکها در مورد آن صحبت میکنند فرق دارد. یک مشتری از محصول صوتی و تصویری خود، انتظار ویژگیهای فنی عالی، قابلیتهای دسترسی و ارتباطات و پورتهای کامل را خواهد داشت. را نیز اضافه کنید. همینطور در خرده مباحث راهنمای خرید تلویزیون هوشمند میتوان به گزینههای زیادی اشاره کرد. اولین پله در مورد انتخاب و در بحث خرید تلویزیون هوشمند، انتخاب ابعاد است که البته تخصصی و حرفهای نخواهد بود؛ اما روتینی است که در بازار ایران در نظر گرفته میشود. در حال حاضر شما امکان انتخاب طیف عمومی 32 اینچ تا بالاتر را خواهید داشت. این میتواند بسته به متراژ پذیرایی و همینطور فاصله شما از تلویزیون باشد. شرکت سونی در رنجهای مختلف تلویزیونهای کوچک و بزرگ، مدلهای عریض و سریهای بالاتر از 65 اینچ را تولید میکند. علاوهبرآن، شما میتوانید دستگاهها را بر اساس تراکم پیکسلی و رزولوشن نیز انتخاب کنید که در این مورد فروشندگان میتوانند به شما کمک کنند. تلویزیونهای الایدی دارای نور پسزمینه هستند؛ به این معنی که نوری از طریق پانل کریستالها میتابد تا تصویر را ایجاد کند.

یک تلویزیون هوشمند دقیقا چه کاری انجام میدهد؟ تلویزیونهای هوشمند که گاهی تلویزیونهای متصل نیز نامیده میشوند به شبکهی اینترنت خانهی شما وصل میشوند. این ویژگی به شما اجازه میدهد تا بتوانید فیلمها، ویدیوها و محتواهای گوناگون را به راحتی به صورت آنلاین پخش نمایید. همچنین قادر خواهید بود تا به راحتی اینترنت را مرور کنید و فعالیتهایی را انجام دهید که زمانی تنها محدود به رایانهها و گوشیهای هوشمند بودند. در اینجا برخی از معایب تلویزیون های هوشمند و اینکه چرا ممکن است بخواهید از آنها دوری کنید، آورده شده است. در این محصولات خطرات امنیتی و مربوط به حریم خصوصی گاهی دیده میشوند. برخی از آنها دارای رابطهای ناکارآمد هستند. به طور کلی عملکرد برخی از تلویزیونهای هوشمند اغلب غیرقابل اعتماد است. تفاوت بین تلویزیون و تلویزیون هوشمند چیست؟ یک تلویزیون هوشمند میتواند هرگونه ویدیویی را به صورت آنلاین در هر لحظه برای کاربران پخش کند، موسیقیهای مختلف را در اختیارتان قرار و کارهای بسیار بیشتری انجام دهد. این کارها ممکن است شامل دسترسی به برنامههای مورد علاقه شما، مرور رسانههای اجتماعی یا دریافت به روز رسانیهای ورزشی باشد.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvانتخابی که صرفا و فقط با توجه به سلیقه صورت بگیرد، انتخابی کورکورانه بوده و کمترین تناسب با نیازهای ما را خواهد داشت. بنابراین انتخاب برند بسیار مهم بوده و باید متناسب اولویتهای ما صورت بگیرد. پس اولین و مهمترین معیار در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی توجه نوع عملکرد محصولات هر برند است. بهعبارت دیگر هرکدام از تلویزیونهای سونی و الجی یکسری نقاط ضعف و قوتی دارند که ما باید پس از شناسایی آنها دست به انتخاب بزنیم. هر کدام از این دو برند در حوزههای خاصی قدرتنمایی میکنند، برای آنکه بتوانیم از انتخاب خود رضایت داشته باشیم و با دغدغه کمتری برند LG یا Sony را انتخاب کنیم، باید با حوزههای قدرت نمایی آنها آشنا شویم. در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی باید بگویم که هر دو کمپانی سونی و الجی محصولات خود را متناسب با تکنولوژی روز تولید و عرضه میکنند. منتهی نوع تکنولوژیها و فرایند به کارگیری آنها در هر کدام متفاوت است. به همین دلیل تفاوتهایی از نظر تکنولوژیهای کاربردی در محصولات آنها به چشم میخورد.

lg tvتلویزیون هوشمند مانند تلفن هوشمند عمل می خرید تلویزیون ال جی کند. این تلویزیون های قادرند سرویس های مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربر ارائه دهند. یعنی تلویزیون هوشمند معادل یک تلویزیون معمولی با یک کامپیوتر داخلی است که سرویس های متنوعی را به کاربر می دهد. کاربر می تواند در تلویزیون هوشمند خود نرم افزار نصب کند، ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و از همه مهمتر به کانال های اینترنتی IPTV متصل شود. چرا به تلویزیون هوشمند نیاز داریم؟ تلویزیون های هوشمند نسبت به تلویزیون های معمولی امکانات بسیار وسیع تری دارند با تلویزیون های هوشمند می توانید تصاویر در حال پخش را ضبط کنید، با قابلیت Time Shifting نگران از دست دادن تصاویر زنده نباشید و می توانید از تلویزیون اینترنتی IPTV استفاده کنید. در واقع تلویزیون های هوشمند نحوه استفاده از تلویزیون را تغییر داده اند و کاربر بسیاری از اموری که در کامپیوتر خود انجام می دهد را می تواند در صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت تر HDTV انجام دهد. تلویزیون های هوشمند به راحتی به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک گذاری ویدیو متصل می شوند. یکی از قابلیت هایی که تقریبا تمام تلویزیون های هوشمند دارند پشتیبانی از استاندارد DLNA است. DLNA به شما این امکان را می دهد تا براحتی ویدیو را از کامپیوتر، تلفن هوشمند و وسایل دیگر به تلویزیون منتقل نموده و پخش کنید. یعنی اگر قبلا ویدیو، موزیک های مختلف را از اینترنت دانلود کرده اید مطمئن خواهید بود که تلویزیون هوشمند شما آنها را پخش خواهد کرد. برای کسب اطلاعات کامل در مورد DLNA به دایرکتوری IT زومیت مراجعه نمایید.چطور تلویزیون هوشمند به اینترنت متصل می شود؟ تمام تلویزیون های هوشمند دارای پورت شبکه Ethernet هستند و از طریق کابل شبکه قادرند به اینترنت متصل شوند. علاوه بر این برخی از تلویزیون های هوشمند قادرند به شبکه های بی سیم نیز متصل شوند. در واقع اتصال تلویزیون های هوشمند مشابه اتصال نوت بوک به اینترنت است.

میتوانید با بررسی کابلها و جا به جا کردن آنها، این مشکل را برطرف کنید. اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد باید بدانید که به احتمال زیاد دچار مشکل اساسی شده است و باید آن را در سریعترین زمان ممکن تعمیر کنید. البته برخی مواقع نیز این مشکل نیاز به صرف هزینههای زیاد ندارد و تنها میتوانید با بررسی مواردی که در بخشهای قبلی بیان کردیم، آن را تعمیر کنید. در صورتی که دستگاه شما با استفاده از روشهایی که بیان کردیم درست نشد، به احتمال بسیار زیاد، بک لایت آن سوخته است. دقت داشته باشید که تعمیر بک لایت بسیار تخصصی است و حتما باید توسط یک تعمیرکار مجرب تعمیر شود. پس اگر دانش فنی در این زمینه ندارید، برای این خسارتهای بیشتری را به تلویزیون وارد نکنید بهتر است به آن دست نزنید و این کار را به متخصصین ما در مراکز تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان بسپارید.

خرید Lg Tv

با شروع سال نو میلادی شاهد رونمایی جدیدترین تلویزیونها از برندهایی همانند الجی، سامسونگ و سونی بودیم، برند تجهیزات خانگی الجی یکی بهترین شرکتها در زمینهی تولید تلویزیونهای با کیفیت می باشد. این تلویزیون از هوش مصنوعی ThinQ برای ایجاد فضایی مدرن و پیشرفته در قسمتهای گوناگون تصویر، صدا و تجهیزات هوشمند استفاده کرده است. الجی همواره از بهترین طراحان برای دیزاین تلویزیونهایش استفاده میکند. این برند در سال 2021 تحولی گسترده را در قسمت ساختار ظاهری تلویزیونهای جدید ایجاد کرده است. در بسیاری از این مدلهای تازه پایههایی با طراحی جدید و کاهش چشمگیر ضخامت در بدنهی تلویزیون وجود دارد. تلویزیون الجی 55UP8150 نیز از سبکهایی میباشد که نسبت به سری گذشته خود دستخوش تغییرات متعددی بوده . این تلویزیون زیبا از پایهی هلالی شکل جدید الجی بهره برده که ظاهری شیک و زیبا دارد. این پایه نسبت به پایههای هلالی در سال گذشته کوچکتر شده و عرض کمتری دارد تا بتوانید تلویزیون را روی میز تلویزیونهای کوچکتر نیز قرار دهید.

امروزه تعداد معدودی از شرکت های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری توانسته اند رضایت بالای خریداران را به دست آورند و نام خود را در این بازار رقابتی حفظ کنند. یکی از موفق ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون، برند کره ای ال جی می باشد. به گزارش سرویس بازار ایسنا، این شرکت با بهره گیری از متخصصان بسیار مجرب، در تولید تلویزیون های مجهز به آخرین تکنولوژی، در جلب اعتماد خریداران پیشتاز است. تلویزیون های شرکت ال جی، بهترین کیفیت صوتی را در میان تمام برندها، ارائه می دهند. در بخش کیفیت تصاویر ارائه شده، تلویزیون های 4k ال جی واقعی ترین صحنه ها را به نمایش در می آورند، به گونه ای که مخاطب خود را در اعماق تصاویر هیجان انگیز تصور می کند. به بهترین شکل انجام می گیرد همچنین امنیت بالای این سیستم عامل، شما را در حفظ حریم شخصیتان یاری خواهد داد. اگر در فکر خرید یک تلویزیون با بهترین تکنولوژی روز دنیا هستید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید.

نصب زبان فارسی برای تلویزیون ال جی

lg tvنصب زبان فارسی برای تلویزیون ال جی یکی از درخواست های عمده خریداران تلویزیون های بدون گارانتی ال جی است که در مراجعه به بخش تعمیر تلویزیون اعلام می شود. بیشتر تلویزیون هایی که از شهرهای غربی کشور مانند بانه و یا مرزهای جنوبی مانند بندر گناوه وارد می شود دارای ویژگی فارسی شدن زبان منوی تنظیمات نیستند. معمولا شرکت های معتبر ویژگی ها و جزئیات محصولات خود را بر اساس کشورهای مقصد تغییر می دهند و زبان دستگاه که در بخش هایی مانند منوی تنظیمات و یا زیر نویس ها موثر است یکی از این تغییرات است. تلویزیون هایی که از راه های غیر رسمی وارد می شوند از آنجا برای استفاده در کشور ایران تولید نشده اند طبیعی است که زبان فارسی نداشته باشند. بسیاری از خریداران بعد ازخرید دستگاه متوجه این مسئله می شوند و سعی می کنند از راه های مختلف برای نصب زبان فارسی برای تلویزیون ال جی خود اقدام کنند. نکته قابل توجه : تا کنون هیچ راه حل کامل و صد در صد قابل انجامی برای نصب زبان فارسی برای تلویزیون ال جی ارئه نشده است. یکی دیگر از راه های تغییر زبان تلویزیون ال جی به فارسی انجام بروز رسانی نرم افزار یا آپگرید تلویزیون moloudimall.com ال جی است. در صورتی که در ورژن جدید نرم افزار تغییرات زبان ایجاد شده باشد با این بروزرسانی می توان از طریق منوی تنظیمات زبان فارسی را انتخاب کرد. در این حالت بعد از مدتی پیام بروزرسانی در صفحه تلویزیون نمایش داده می شود و با تایید مراحل بروزرسانی انجام می شود. بعد از اتمام دانلود فایل و انتقال به حافظه فلش و اتصال به یکی از ورودی های usb دستگاه پیغامی مبنی بر انجام بروزرسانی دستگاه در صفحه تلویزیون نمایش داده خواهد شد. با تایید انجام عملیات بروزرسانی انجام می شود.

را نیز اضافه کنید.

lg tvنیاز مشتری به طبع با ویژگیهای تخصصی که گیکها در مورد آن صحبت میکنند فرق دارد. یک مشتری از محصول صوتی و تصویری خود، انتظار ویژگیهای فنی عالی، قابلیتهای دسترسی و ارتباطات و پورتهای کامل را خواهد داشت. را نیز اضافه کنید. همینطور در خرده مباحث راهنمای خرید تلویزیون هوشمند میتوان به گزینههای زیادی اشاره کرد. اولین پله در مورد انتخاب و در بحث خرید تلویزیون هوشمند، انتخاب ابعاد است که البته تخصصی و حرفهای نخواهد بود؛ اما روتینی است که در بازار ایران در نظر گرفته میشود. در حال حاضر شما امکان انتخاب طیف عمومی 32 اینچ تا بالاتر را خواهید داشت. این میتواند بسته به متراژ پذیرایی و همینطور فاصله شما از تلویزیون باشد. شرکت سونی در رنجهای مختلف تلویزیونهای کوچک و بزرگ، مدلهای عریض و سریهای بالاتر از 65 اینچ را تولید میکند. علاوهبرآن، شما میتوانید دستگاهها را بر اساس تراکم پیکسلی و رزولوشن نیز انتخاب کنید که در این مورد فروشندگان میتوانند به شما کمک کنند. تلویزیونهای الایدی دارای نور پسزمینه هستند؛ به این معنی که نوری از طریق پانل کریستالها میتابد تا تصویر را ایجاد کند.

یک تلویزیون هوشمند دقیقا چه کاری انجام میدهد؟ تلویزیونهای هوشمند که گاهی تلویزیونهای متصل نیز نامیده میشوند به شبکهی اینترنت خانهی شما وصل میشوند. این ویژگی به شما اجازه میدهد تا بتوانید فیلمها، ویدیوها و محتواهای گوناگون را به راحتی به صورت آنلاین پخش نمایید. همچنین قادر خواهید بود تا به راحتی اینترنت را مرور کنید و فعالیتهایی را انجام دهید که زمانی تنها محدود به رایانهها و گوشیهای هوشمند بودند. در اینجا برخی از معایب تلویزیون های هوشمند و اینکه چرا ممکن است بخواهید از آنها دوری کنید، آورده شده است. در این محصولات خطرات امنیتی و مربوط به حریم خصوصی گاهی دیده میشوند. برخی از آنها دارای رابطهای ناکارآمد هستند. به طور کلی عملکرد برخی از تلویزیونهای هوشمند اغلب غیرقابل اعتماد است. تفاوت بین تلویزیون و تلویزیون هوشمند چیست؟ یک تلویزیون هوشمند میتواند هرگونه ویدیویی را به صورت آنلاین در هر لحظه برای کاربران پخش کند، موسیقیهای مختلف را در اختیارتان قرار و کارهای بسیار بیشتری انجام دهد. این کارها ممکن است شامل دسترسی به برنامههای مورد علاقه شما، مرور رسانههای اجتماعی یا دریافت به روز رسانیهای ورزشی باشد.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvانتخابی که صرفا و فقط با توجه به سلیقه صورت بگیرد، انتخابی کورکورانه بوده و کمترین تناسب با نیازهای ما را خواهد داشت. بنابراین انتخاب برند بسیار مهم بوده و باید متناسب اولویتهای ما صورت بگیرد. پس اولین و مهمترین معیار در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی توجه نوع عملکرد محصولات هر برند است. بهعبارت دیگر هرکدام از تلویزیونهای سونی و الجی یکسری نقاط ضعف و قوتی دارند که ما باید پس از شناسایی آنها دست به انتخاب بزنیم. هر کدام از این دو برند در حوزههای خاصی قدرتنمایی میکنند، برای آنکه بتوانیم از انتخاب خود رضایت داشته باشیم و با دغدغه کمتری برند LG یا Sony را انتخاب کنیم، باید با حوزههای قدرت نمایی آنها آشنا شویم. در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی باید بگویم که هر دو کمپانی سونی و الجی محصولات خود را متناسب با تکنولوژی روز تولید و عرضه میکنند. منتهی نوع تکنولوژیها و فرایند به کارگیری آنها در هر کدام متفاوت است. به همین دلیل تفاوتهایی از نظر تکنولوژیهای کاربردی در محصولات آنها به چشم میخورد.

lg tvتلویزیون هوشمند مانند تلفن هوشمند عمل می خرید تلویزیون ال جی کند. این تلویزیون های قادرند سرویس های مختلف اینترنتی را از طریق تلویزیون به کاربر ارائه دهند. یعنی تلویزیون هوشمند معادل یک تلویزیون معمولی با یک کامپیوتر داخلی است که سرویس های متنوعی را به کاربر می دهد. کاربر می تواند در تلویزیون هوشمند خود نرم افزار نصب کند، ویدیو و تصاویر آنلاین را مشاهده کند، صفحات وب را مرور کند، بازی اجرا کند و از همه مهمتر به کانال های اینترنتی IPTV متصل شود. چرا به تلویزیون هوشمند نیاز داریم؟ تلویزیون های هوشمند نسبت به تلویزیون های معمولی امکانات بسیار وسیع تری دارند با تلویزیون های هوشمند می توانید تصاویر در حال پخش را ضبط کنید، با قابلیت Time Shifting نگران از دست دادن تصاویر زنده نباشید و می توانید از تلویزیون اینترنتی IPTV استفاده کنید. در واقع تلویزیون های هوشمند نحوه استفاده از تلویزیون را تغییر داده اند و کاربر بسیاری از اموری که در کامپیوتر خود انجام می دهد را می تواند در صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت تر HDTV انجام دهد. تلویزیون های هوشمند به راحتی به شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک گذاری ویدیو متصل می شوند. یکی از قابلیت هایی که تقریبا تمام تلویزیون های هوشمند دارند پشتیبانی از استاندارد DLNA است. DLNA به شما این امکان را می دهد تا براحتی ویدیو را از کامپیوتر، تلفن هوشمند و وسایل دیگر به تلویزیون منتقل نموده و پخش کنید. یعنی اگر قبلا ویدیو، موزیک های مختلف را از اینترنت دانلود کرده اید مطمئن خواهید بود که تلویزیون هوشمند شما آنها را پخش خواهد کرد. برای کسب اطلاعات کامل در مورد DLNA به دایرکتوری IT زومیت مراجعه نمایید.چطور تلویزیون هوشمند به اینترنت متصل می شود؟ تمام تلویزیون های هوشمند دارای پورت شبکه Ethernet هستند و از طریق کابل شبکه قادرند به اینترنت متصل شوند. علاوه بر این برخی از تلویزیون های هوشمند قادرند به شبکه های بی سیم نیز متصل شوند. در واقع اتصال تلویزیون های هوشمند مشابه اتصال نوت بوک به اینترنت است.

میتوانید با بررسی کابلها و جا به جا کردن آنها، این مشکل را برطرف کنید. اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد باید بدانید که به احتمال زیاد دچار مشکل اساسی شده است و باید آن را در سریعترین زمان ممکن تعمیر کنید. البته برخی مواقع نیز این مشکل نیاز به صرف هزینههای زیاد ندارد و تنها میتوانید با بررسی مواردی که در بخشهای قبلی بیان کردیم، آن را تعمیر کنید. در صورتی که دستگاه شما با استفاده از روشهایی که بیان کردیم درست نشد، به احتمال بسیار زیاد، بک لایت آن سوخته است. دقت داشته باشید که تعمیر بک لایت بسیار تخصصی است و حتما باید توسط یک تعمیرکار مجرب تعمیر شود. پس اگر دانش فنی در این زمینه ندارید، برای این خسارتهای بیشتری را به تلویزیون وارد نکنید بهتر است به آن دست نزنید و این کار را به متخصصین ما در مراکز تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان بسپارید.

خرید Lg Tv

با شروع سال نو میلادی شاهد رونمایی جدیدترین تلویزیونها از برندهایی همانند الجی، سامسونگ و سونی بودیم، برند تجهیزات خانگی الجی یکی بهترین شرکتها در زمینهی تولید تلویزیونهای با کیفیت می باشد. این تلویزیون از هوش مصنوعی ThinQ برای ایجاد فضایی مدرن و پیشرفته در قسمتهای گوناگون تصویر، صدا و تجهیزات هوشمند استفاده کرده است. الجی همواره از بهترین طراحان برای دیزاین تلویزیونهایش استفاده میکند. این برند در سال 2021 تحولی گسترده را در قسمت ساختار ظاهری تلویزیونهای جدید ایجاد کرده است. در بسیاری از این مدلهای تازه پایههایی با طراحی جدید و کاهش چشمگیر ضخامت در بدنهی تلویزیون وجود دارد. تلویزیون الجی 55UP8150 نیز از سبکهایی میباشد که نسبت به سری گذشته خود دستخوش تغییرات متعددی بوده . این تلویزیون زیبا از پایهی هلالی شکل جدید الجی بهره برده که ظاهری شیک و زیبا دارد. این پایه نسبت به پایههای هلالی در سال گذشته کوچکتر شده و عرض کمتری دارد تا بتوانید تلویزیون را روی میز تلویزیونهای کوچکتر نیز قرار دهید.

امروزه تعداد معدودی از شرکت های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری توانسته اند رضایت بالای خریداران را به دست آورند و نام خود را در این بازار رقابتی حفظ کنند. یکی از موفق ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون، برند کره ای ال جی می باشد. به گزارش سرویس بازار ایسنا، این شرکت با بهره گیری از متخصصان بسیار مجرب، در تولید تلویزیون های مجهز به آخرین تکنولوژی، در جلب اعتماد خریداران پیشتاز است. تلویزیون های شرکت ال جی، بهترین کیفیت صوتی را در میان تمام برندها، ارائه می دهند. در بخش کیفیت تصاویر ارائه شده، تلویزیون های 4k ال جی واقعی ترین صحنه ها را به نمایش در می آورند، به گونه ای که مخاطب خود را در اعماق تصاویر هیجان انگیز تصور می کند. به بهترین شکل انجام می گیرد همچنین امنیت بالای این سیستم عامل، شما را در حفظ حریم شخصیتان یاری خواهد داد. اگر در فکر خرید یک تلویزیون با بهترین تکنولوژی روز دنیا هستید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید.