تاريخ : شنبه 22 بهمن 1401 | 11:22 | نویسنده : سیروان

راه اندازی تلویزیون شیائومی، نحوه کار با کنترل شیائومی

  • خروجی هدفون
  • فرمت نامناسب فلش
  • پایه دیواری ثابت تلویزیون TV wall mount ۲۸۰٬۰۰۰ تومان
  • خروجی دیجیتال نوری
  • کروم کست داخلی
  • تنوع سایزبندی و صفحه نمایش

xiaomi tvریموت کنترل تلویزیون شیائومی 55 اینچ و 65 اینچ مدل 4S به صورتی بزرگتر بوده و دکمه های عددی را دارد. نحوه کار با ریموت کنترل ها دقیقا یکی بوده اما خوب ریموت با دکمه عددی شاید راحتی استفاده بیشتری را داشته باشد. آیا ریموت کنترل تلویزیون 43 اینچ شیائومی را می توان برای تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ استفاده کرد؟ بله، علی رغم اینکه ریموت کنترل در اندازه 43 اینچ با اندازه های دیگر تلویزیون شیائومی متفاوت است اما می توان از هر ریموت تلویزیون شیائومی برای اندازه های دیگر هم استفاده کرد. ست کردن و یا همخوانی تلویزیون و ریموت کنترل شیائومی یک راه کار دارد. شما وقتی تلویزیون را روشن کردید باید ریموت کنترل را نزدیک لوگوی MI روی تلویزیون بگیرید و دکمه دایره و دکمه MI روی ریموت را همزمان فشار دهید. در این صورت ریموت کنترل به راحتی با تلویزیون ست می شود و قابل استفاده است.

  1. ریموت هوشمند
  2. کنتراست رنگی طبیعی و خارق العاده
  3. به Google Assistant اجازه دهید برنامه های شما را جستجو کند
  4. گزینه ساعت و تاریخ (Timer and Clock) را انتخاب کنید
  5. ارتفاع 84 سانتیمتر
  6. تاخیر در پردازش تصویر: 20 تا 25 میلی ثانیه
  7. *نام و نامخانوادگی

xiaomi tvشرکت شیائومی در سال 2021 نمایشگر قیمت مناسب خود را به عنوان تلویزیون شیائومی 65P1E به بیرون ارائه کرده است تا بار دیگر رشد و شکوفایی خود را در زمینه ی تکنولوژی و ساخت نمایشگر به رقبا ثابت کند. کیفیت تصویر 4K روی نمایشگر 65 اینچ هر بیننده را مجذوب خود می کند. فریم باریک روی صفحه نمایش تخت، تصاویر را بسیار طبیعی جلوه می دهد و از دامنه ی وسیعی از رنگ ها را شامل می شود. در کنار تصویر، سیستم صوتی گوشنواز باید وجود داشته باشد تا دیدن هر برنامه را جذاب تر جلوه دهد.مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات است. تلویزیون شیائومی 65P1E علاوه بر کیفیت تصویر و صدا، دارای امکانات و قابلیت های بی نظیری است که نیازهای امروزی هر کاربر را برآورده می کند. قابلیت اتصال انواع کنسول بازی به نمایشگر یکی از قابلیت های مهم است. سیستم عامل اندروید جز آسان ترین و راحت ترین سیستم عامل های به کار رفته در تلویزیون هاست.

میکروفون داخلی آن قابلیت خاموش و روشن شدن دستی را دارد.

در این حالت دست کاربر جهت ذخیره ی برنامه های مورد علاقه ی خود بسیار باز است. این حافظه ها از محبوب ترین ویژگی ها نزد کاربران به شمار می رود. مزیت های زیادی در یک تلویزیون دست به دست هم می دهند تا کیفیت و کارایی عالی ایجاد کنند. اما از بخش های مهم که امکانات زیادی را به دنبال دارد سیستم عامل می باشد. سیستم عامل ها ارتباط ها ، اتصال ها، دسترسی ها و … را ایجاد می کنند. تلویزیون شیائومی L65M7 از سیستم عامل اندروید تی وی بهره برده است. همچنین گیرنده ی دیجیتال DVB-S2, DVB-T2, kalinab.com DVB-C2 و شبکه WiFi از دیگر ارتباط ها می باشند. شما از طریق شبکه بی سیم WiFi می توانید کارهایی نظیر وبگردی، دانلود برنامه، تماشای شبکه های تلویزیون هوشمند شیائومی مدل ۴s آنلاین و… را انجام دهید. پورت شبکه LAN همراه با خروجی هدفون از ویژگی های مصرفی محبوب کاربران می باشد. این تلویزیون با داشتن 2 عدد پورت USB و HDMI اتصال وسایل شخصی را ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های تلویزیون شیائومی می توان به بلوتوث، خروجی اپتیکال صدا، نصب روی دیوار اشاره کرد. مصرف برق این دستگاه 160 وات در نظر گرفته شده است. تلویزیون L65M7-7AME شیائومی انتخاب بسیار هوشمندانه ای به حساب می آید. چرا که از قابلیت های مدرن روز بهره برده است. همچنین کارایی عالی و بسیار راحتی را ایجاد می کند. امکاناتی که در این وسیله وجود دارد سبب شده تا فرد با فناوری های جدید آشنا شود. میکروفون داخلی آن قابلیت خاموش و روشن شدن دستی را دارد. منوی فارسی استفاده ای بدون دغدغه را ایجاد می کند. جهت خرید این دستگاه می توانید با فروشگاه اینترنتی یاسان کالا در تماس باشید.

تلویزیون شیائومی 4X کیفیت تصویر خوبی را ارائه میدهد این تلویزیون به پنل IPS مجهز شده است و برای تماشا در محیط های روشن مناسب است. پنل به کار رفته در این تلویزیون مانند پنل تلویزیون های ال جی است و صفحه نمایش آن نیز از عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی میکند. تلویزیون LED شیائومی 4X سایز 65 اینچ زاویه دید گسترده ای دارد و با تماشای تلویزیون از زوایای مختلف ( 178 درجه) کیفیت تصویر و دقت رنگ یکسانی را مشاهده میکنید. Xiaomi از موتور Vivid Picture یا به اختصار VPE در این تلویزیون استفاده کرده است. این موتور با پردازش فناوری های به کار رفته در تلویزیون 4X رنگ، کنتراست و عمق تصاویر را بهبود میبخشد و صحنه های واقعی و فوق العاده ای را به نمایش میگذارد. موتور Vivid Picture وضوح تصویر بسیار خوبی را ارائه میدهد و از تماشای صحنه های جذاب روی صفحه نمایش ال ای دی تلویزیون شیائومی 654X لذت خواهید برد.

تلویزیون شیائومی P1 دارای یک ریموت کنترل هوشمند می باشد.

تلویزیون شیائومی P1 دارای کیفیت صدای هوشمند دالبی اتنس است. که قابلیت این امکان، این است که صدا در تصویر ادغام می شود. و کیفیت صوتی و تصویری را در هماهنگی به اوج می رساند. کفیت صدا در محتوای شما به صورت کاملا هوشمند تشخیص میدهد . و پردازش کیفیت صدا را در ورزش موزیک فیلم و سریال بر عهده می گیرد. این تلویزیون دارای قدرت صدای 20 وات می باشد. که این 20 وات در دو کانال خروجی بارگزاری شده است. و در هر کانال قدرت خروجی 10 وات را داشته و هماهنگی صدا و تصویر را در حد اعلاء دریافت می کند. تلویزیون شیائومی P1 دارای یک ریموت کنترل هوشمند می باشد. که از طریق اتصال به بلوتوث نیز توانایی تغیر برنامه ها و کانال ها را دارد. و در جهتی از 360 درجه داخل اتاق می توانیم به تلویزیون دستور دهیم و تغیرات را داشت باشیم . این ریموت کنترل دارای کلید های میانبری است که صرفا شما را به برنامه دلخواهتان می رساند. و به صورت کاملا سریع prime video و netiix استفاده کنید و از دریافت آنها لذت برید.

مطلب پیشرو راهنمای نصب و راه اندازی تلویزیون های سری 4s شرکت شیائومی است. اگر تلویزیون شیائومی P1 را خریداری کرده اید و قصد دارید از شیوه ی راه اندازی آن اطلاع کسب کنید می توانید به مقاله ی "نصب و راه اندازی تلویزیون شیائومی Mi TV P1" را مطالعه کنید. ضمن تبریک به خریداران عزیز برای چنین حسن انتخابی، در ادامه توجه شما به ابتداً به مراحل نصب و سپس روشن کردن و راه اندازی تلویزیون مذکور جلب می نماییم. با این حال اگر عزیزان در مورد اتصال موبایل خود به تلویزیون و استفاده از کروم کست مشکلی دارند می توانند به راهنمای "راه اندازی کروم کست و انداختن تصویر موبایل بر روی تلویزیون شیائومی" در مجله خبری مراجعه کنند. همچنین اگر در مورد قطع شدن ناگهانی اینترنت تلویزیون اندرویدی به مشکل برخورد کرده اید به مقاله ی "حل مشکل هنگ کردن اینترنت تلویزیون اندرویدی" مراجعه کنید. همچنین اگر قصد دارید موبایل خود را به یک ایرموس خوب و خوش دست تبدیل کنید می توانید مقاله ی "چگونه موبایل خود را به ایرموس، موس و کیبورد تلویزیون اندرویدی شیائومی تبدیل کنیم؟" را مطالعه نمایید.

داشتن راهنما در مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی، بهترین کمک برای شماست تا قاطعانه انتخاب کنید! تلویزیون شیائومی بهتر است یا سونی؟ تلویزیونهای شیائومی از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند و همین امر باعث کارآیی آسان و سرعت بالا در اجرای این تلویزیونها شده است. تلویزیونهای LED این شرکت از نور پس زمینه Direct در محصولات خود استفاده میکنند و در حالت کلی روشنایی ایجاد شده در تلویزیونهای شیائومی مطلوب بوده و کیفیت بالایی دارد. تلویزیونهای شیائومی به سه دسته OLED ، QLED و LED تقسیم میشوند. از معایب تلویزیونهای شیائومی میتوان به کمتنوع بودن آن اشاره نمود. یکی از مواردی که در خرید تلویزیون بسیار اهمیت دارد، کیفیت مطلوب تصویر است. هنگام مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی متوجه میشویم که سونی کیفیت تصویر بهتر و مطلوبتری را ارائه کرده است. محصولات سونی برخلاف برند شیائومی از تنوع بالاتری برخوردار بوده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد قرار میدهند، همچنین قابلیت اندروید تی وی برای تلویزیونهای سونی فعال بوده و افراد میتوانند از خدمات گوگل بر روی تلویزیون استفاده نمایند.

میتوانید به راحتی تمام برنامه های مورد علاقه خود را با آن مشاهده کنید. یکی دیگر از ویژگی های مثبت تلویزیون شیائومی مدل 4s دارای 8 گیگ حافظه داخلی و رم 2 گیگ بایتی است. سیستم صوتی مورد استفاده در تلویزیون شیائومی 65 مدل 4s به صورت دو کاناله است. DTS میباشد. به همین دلیل شما تمام جزییات صدا را با کیفیتی بسیار عالی دریافت میکنید. به دلیل داشتن رفرش ریت 60Hz تصاویری روان و با کیفیت و بدون نویز را در اختیار شما قرار میدهد. یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده این محصول کنترل voice-activated bluetooth است. با استفاده از این ریموت میتوانید تلویزیون خود را به صورت صوتی کنترل کنید. پنل این تلویزیون دارای کنتراست بالایی است. تمام این ویژگی ها در کنار مقرون به صرفه بودن ان قرار دارد. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s دارای طراحی شیک و فوق العاده ای است. به راحتی با دکوراسیون داخلی شما ست میشود. دارای یک فریم نازک و ضخامتی فوق باریک است.

همانطور که عنوان شد، تلویزیون شیائومی مدل Mi Q1 QLED به یک پنل 55 اینچی مجهز است. این نمایشگر در داخل یک بدنه آلومینیومی قرار گرفته و حاشیههای اطراف آن بسیار باریک هستند که به غیر از قسمت پایینی، تقریبا غیر قابل مشاهده به حساب میآیند. حاشیه پایینی تلویزیون شیائومی مدل Mi Q1 QLED که رنگی نقرهای دارد، از لوگوی شیائومی و همچنین چراغ ال ای دی که وضعیت تلویزیون را مشخص میکند میزبانی میکند. در سمت راست تلویزیون، شاهد نوشته Designed by Xiaomi هستیم که معنای آن «طراحی شده توسط شیائومی» است. این طرح یک ایده منحصر به فرد برای معرفی برند مربوط به تلویزیون به حساب میآید. در بسته بندی این تلویزیون دو پایه فلزی به همراه آن عرضه میشود که اتصال آنها به تلویزیون بسیار آسان و بی دردسر است. البته، کیفیت پیچهای پلاستیکی برای این پایهها میتوانست کمی بهتر باشد. اما یکی از نقاط قوت مشخصات تلویزیون شیائومی Mi Q1 QLED به انتخاب و تعبیه پورتهای روی این دستگاه مربوط میشود.

xiaomi tvاگر اکثر منابعی که شما مشاهده می کنید با کیفیت تصویر فورکی و پایین تر تولید شده اند ، مدل های 4k گزینه ای مناسب تر از مدل های 8k هستند. تی وی های 8k کیفیت بهتری را ارائه می دهد ، اما قیمت مدلهای 4کی ارزانتر است. بانه دات کام به فروش تلويزيون شيائومي هوشمند ، فورکی و سایر مدل ها اقدام کرده است. فناوری صفحه نمایش led و اولد oled و کیولد qled هم بی شک بر روی قیمت تاثیر گذار خواهد بود. همان طور که گفته شد ، تلویزیونهای شیائومی با امکانات ویژگی ها و مشخصات متنوعی تولید و طراحی شده اند. در ادامه می خواهیم برخی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات را که در هنگام خرید اینترنتی مهم است و بر روی قیمت تلویزیون شیائومی تاثیر گذارند را نام ببریم. کیفیت تصویر اولین فاکتور تاثیر گذار بر روی قیمت تی وی شیائومی tv است. شيائومي مدل های متنوع را با کیفیت تصویر hd ، full hd ، 4k و 8k تولید و طراحی کرده است.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کالی ناب لطفا از صفحه ما بخواهید.

راه اندازی تلویزیون شیائومی، نحوه کار با کنترل شیائومی

  • خروجی هدفون
  • فرمت نامناسب فلش
  • پایه دیواری ثابت تلویزیون TV wall mount ۲۸۰٬۰۰۰ تومان
  • خروجی دیجیتال نوری
  • کروم کست داخلی
  • تنوع سایزبندی و صفحه نمایش

xiaomi tvریموت کنترل تلویزیون شیائومی 55 اینچ و 65 اینچ مدل 4S به صورتی بزرگتر بوده و دکمه های عددی را دارد. نحوه کار با ریموت کنترل ها دقیقا یکی بوده اما خوب ریموت با دکمه عددی شاید راحتی استفاده بیشتری را داشته باشد. آیا ریموت کنترل تلویزیون 43 اینچ شیائومی را می توان برای تلویزیون 55 اینچ و 65 اینچ استفاده کرد؟ بله، علی رغم اینکه ریموت کنترل در اندازه 43 اینچ با اندازه های دیگر تلویزیون شیائومی متفاوت است اما می توان از هر ریموت تلویزیون شیائومی برای اندازه های دیگر هم استفاده کرد. ست کردن و یا همخوانی تلویزیون و ریموت کنترل شیائومی یک راه کار دارد. شما وقتی تلویزیون را روشن کردید باید ریموت کنترل را نزدیک لوگوی MI روی تلویزیون بگیرید و دکمه دایره و دکمه MI روی ریموت را همزمان فشار دهید. در این صورت ریموت کنترل به راحتی با تلویزیون ست می شود و قابل استفاده است.

  1. ریموت هوشمند
  2. کنتراست رنگی طبیعی و خارق العاده
  3. به Google Assistant اجازه دهید برنامه های شما را جستجو کند
  4. گزینه ساعت و تاریخ (Timer and Clock) را انتخاب کنید
  5. ارتفاع 84 سانتیمتر
  6. تاخیر در پردازش تصویر: 20 تا 25 میلی ثانیه
  7. *نام و نامخانوادگی

xiaomi tvشرکت شیائومی در سال 2021 نمایشگر قیمت مناسب خود را به عنوان تلویزیون شیائومی 65P1E به بیرون ارائه کرده است تا بار دیگر رشد و شکوفایی خود را در زمینه ی تکنولوژی و ساخت نمایشگر به رقبا ثابت کند. کیفیت تصویر 4K روی نمایشگر 65 اینچ هر بیننده را مجذوب خود می کند. فریم باریک روی صفحه نمایش تخت، تصاویر را بسیار طبیعی جلوه می دهد و از دامنه ی وسیعی از رنگ ها را شامل می شود. در کنار تصویر، سیستم صوتی گوشنواز باید وجود داشته باشد تا دیدن هر برنامه را جذاب تر جلوه دهد.مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات است. تلویزیون شیائومی 65P1E علاوه بر کیفیت تصویر و صدا، دارای امکانات و قابلیت های بی نظیری است که نیازهای امروزی هر کاربر را برآورده می کند. قابلیت اتصال انواع کنسول بازی به نمایشگر یکی از قابلیت های مهم است. سیستم عامل اندروید جز آسان ترین و راحت ترین سیستم عامل های به کار رفته در تلویزیون هاست.

میکروفون داخلی آن قابلیت خاموش و روشن شدن دستی را دارد.

در این حالت دست کاربر جهت ذخیره ی برنامه های مورد علاقه ی خود بسیار باز است. این حافظه ها از محبوب ترین ویژگی ها نزد کاربران به شمار می رود. مزیت های زیادی در یک تلویزیون دست به دست هم می دهند تا کیفیت و کارایی عالی ایجاد کنند. اما از بخش های مهم که امکانات زیادی را به دنبال دارد سیستم عامل می باشد. سیستم عامل ها ارتباط ها ، اتصال ها، دسترسی ها و … را ایجاد می کنند. تلویزیون شیائومی L65M7 از سیستم عامل اندروید تی وی بهره برده است. همچنین گیرنده ی دیجیتال DVB-S2, DVB-T2, kalinab.com DVB-C2 و شبکه WiFi از دیگر ارتباط ها می باشند. شما از طریق شبکه بی سیم WiFi می توانید کارهایی نظیر وبگردی، دانلود برنامه، تماشای شبکه های تلویزیون هوشمند شیائومی مدل ۴s آنلاین و… را انجام دهید. پورت شبکه LAN همراه با خروجی هدفون از ویژگی های مصرفی محبوب کاربران می باشد. این تلویزیون با داشتن 2 عدد پورت USB و HDMI اتصال وسایل شخصی را ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های تلویزیون شیائومی می توان به بلوتوث، خروجی اپتیکال صدا، نصب روی دیوار اشاره کرد. مصرف برق این دستگاه 160 وات در نظر گرفته شده است. تلویزیون L65M7-7AME شیائومی انتخاب بسیار هوشمندانه ای به حساب می آید. چرا که از قابلیت های مدرن روز بهره برده است. همچنین کارایی عالی و بسیار راحتی را ایجاد می کند. امکاناتی که در این وسیله وجود دارد سبب شده تا فرد با فناوری های جدید آشنا شود. میکروفون داخلی آن قابلیت خاموش و روشن شدن دستی را دارد. منوی فارسی استفاده ای بدون دغدغه را ایجاد می کند. جهت خرید این دستگاه می توانید با فروشگاه اینترنتی یاسان کالا در تماس باشید.

تلویزیون شیائومی 4X کیفیت تصویر خوبی را ارائه میدهد این تلویزیون به پنل IPS مجهز شده است و برای تماشا در محیط های روشن مناسب است. پنل به کار رفته در این تلویزیون مانند پنل تلویزیون های ال جی است و صفحه نمایش آن نیز از عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی میکند. تلویزیون LED شیائومی 4X سایز 65 اینچ زاویه دید گسترده ای دارد و با تماشای تلویزیون از زوایای مختلف ( 178 درجه) کیفیت تصویر و دقت رنگ یکسانی را مشاهده میکنید. Xiaomi از موتور Vivid Picture یا به اختصار VPE در این تلویزیون استفاده کرده است. این موتور با پردازش فناوری های به کار رفته در تلویزیون 4X رنگ، کنتراست و عمق تصاویر را بهبود میبخشد و صحنه های واقعی و فوق العاده ای را به نمایش میگذارد. موتور Vivid Picture وضوح تصویر بسیار خوبی را ارائه میدهد و از تماشای صحنه های جذاب روی صفحه نمایش ال ای دی تلویزیون شیائومی 654X لذت خواهید برد.

تلویزیون شیائومی P1 دارای یک ریموت کنترل هوشمند می باشد.

تلویزیون شیائومی P1 دارای کیفیت صدای هوشمند دالبی اتنس است. که قابلیت این امکان، این است که صدا در تصویر ادغام می شود. و کیفیت صوتی و تصویری را در هماهنگی به اوج می رساند. کفیت صدا در محتوای شما به صورت کاملا هوشمند تشخیص میدهد . و پردازش کیفیت صدا را در ورزش موزیک فیلم و سریال بر عهده می گیرد. این تلویزیون دارای قدرت صدای 20 وات می باشد. که این 20 وات در دو کانال خروجی بارگزاری شده است. و در هر کانال قدرت خروجی 10 وات را داشته و هماهنگی صدا و تصویر را در حد اعلاء دریافت می کند. تلویزیون شیائومی P1 دارای یک ریموت کنترل هوشمند می باشد. که از طریق اتصال به بلوتوث نیز توانایی تغیر برنامه ها و کانال ها را دارد. و در جهتی از 360 درجه داخل اتاق می توانیم به تلویزیون دستور دهیم و تغیرات را داشت باشیم . این ریموت کنترل دارای کلید های میانبری است که صرفا شما را به برنامه دلخواهتان می رساند. و به صورت کاملا سریع prime video و netiix استفاده کنید و از دریافت آنها لذت برید.

مطلب پیشرو راهنمای نصب و راه اندازی تلویزیون های سری 4s شرکت شیائومی است. اگر تلویزیون شیائومی P1 را خریداری کرده اید و قصد دارید از شیوه ی راه اندازی آن اطلاع کسب کنید می توانید به مقاله ی "نصب و راه اندازی تلویزیون شیائومی Mi TV P1" را مطالعه کنید. ضمن تبریک به خریداران عزیز برای چنین حسن انتخابی، در ادامه توجه شما به ابتداً به مراحل نصب و سپس روشن کردن و راه اندازی تلویزیون مذکور جلب می نماییم. با این حال اگر عزیزان در مورد اتصال موبایل خود به تلویزیون و استفاده از کروم کست مشکلی دارند می توانند به راهنمای "راه اندازی کروم کست و انداختن تصویر موبایل بر روی تلویزیون شیائومی" در مجله خبری مراجعه کنند. همچنین اگر در مورد قطع شدن ناگهانی اینترنت تلویزیون اندرویدی به مشکل برخورد کرده اید به مقاله ی "حل مشکل هنگ کردن اینترنت تلویزیون اندرویدی" مراجعه کنید. همچنین اگر قصد دارید موبایل خود را به یک ایرموس خوب و خوش دست تبدیل کنید می توانید مقاله ی "چگونه موبایل خود را به ایرموس، موس و کیبورد تلویزیون اندرویدی شیائومی تبدیل کنیم؟" را مطالعه نمایید.

داشتن راهنما در مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی، بهترین کمک برای شماست تا قاطعانه انتخاب کنید! تلویزیون شیائومی بهتر است یا سونی؟ تلویزیونهای شیائومی از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند و همین امر باعث کارآیی آسان و سرعت بالا در اجرای این تلویزیونها شده است. تلویزیونهای LED این شرکت از نور پس زمینه Direct در محصولات خود استفاده میکنند و در حالت کلی روشنایی ایجاد شده در تلویزیونهای شیائومی مطلوب بوده و کیفیت بالایی دارد. تلویزیونهای شیائومی به سه دسته OLED ، QLED و LED تقسیم میشوند. از معایب تلویزیونهای شیائومی میتوان به کمتنوع بودن آن اشاره نمود. یکی از مواردی که در خرید تلویزیون بسیار اهمیت دارد، کیفیت مطلوب تصویر است. هنگام مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی متوجه میشویم که سونی کیفیت تصویر بهتر و مطلوبتری را ارائه کرده است. محصولات سونی برخلاف برند شیائومی از تنوع بالاتری برخوردار بوده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد قرار میدهند، همچنین قابلیت اندروید تی وی برای تلویزیونهای سونی فعال بوده و افراد میتوانند از خدمات گوگل بر روی تلویزیون استفاده نمایند.

میتوانید به راحتی تمام برنامه های مورد علاقه خود را با آن مشاهده کنید. یکی دیگر از ویژگی های مثبت تلویزیون شیائومی مدل 4s دارای 8 گیگ حافظه داخلی و رم 2 گیگ بایتی است. سیستم صوتی مورد استفاده در تلویزیون شیائومی 65 مدل 4s به صورت دو کاناله است. DTS میباشد. به همین دلیل شما تمام جزییات صدا را با کیفیتی بسیار عالی دریافت میکنید. به دلیل داشتن رفرش ریت 60Hz تصاویری روان و با کیفیت و بدون نویز را در اختیار شما قرار میدهد. یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده این محصول کنترل voice-activated bluetooth است. با استفاده از این ریموت میتوانید تلویزیون خود را به صورت صوتی کنترل کنید. پنل این تلویزیون دارای کنتراست بالایی است. تمام این ویژگی ها در کنار مقرون به صرفه بودن ان قرار دارد. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s دارای طراحی شیک و فوق العاده ای است. به راحتی با دکوراسیون داخلی شما ست میشود. دارای یک فریم نازک و ضخامتی فوق باریک است.

همانطور که عنوان شد، تلویزیون شیائومی مدل Mi Q1 QLED به یک پنل 55 اینچی مجهز است. این نمایشگر در داخل یک بدنه آلومینیومی قرار گرفته و حاشیههای اطراف آن بسیار باریک هستند که به غیر از قسمت پایینی، تقریبا غیر قابل مشاهده به حساب میآیند. حاشیه پایینی تلویزیون شیائومی مدل Mi Q1 QLED که رنگی نقرهای دارد، از لوگوی شیائومی و همچنین چراغ ال ای دی که وضعیت تلویزیون را مشخص میکند میزبانی میکند. در سمت راست تلویزیون، شاهد نوشته Designed by Xiaomi هستیم که معنای آن «طراحی شده توسط شیائومی» است. این طرح یک ایده منحصر به فرد برای معرفی برند مربوط به تلویزیون به حساب میآید. در بسته بندی این تلویزیون دو پایه فلزی به همراه آن عرضه میشود که اتصال آنها به تلویزیون بسیار آسان و بی دردسر است. البته، کیفیت پیچهای پلاستیکی برای این پایهها میتوانست کمی بهتر باشد. اما یکی از نقاط قوت مشخصات تلویزیون شیائومی Mi Q1 QLED به انتخاب و تعبیه پورتهای روی این دستگاه مربوط میشود.

xiaomi tvاگر اکثر منابعی که شما مشاهده می کنید با کیفیت تصویر فورکی و پایین تر تولید شده اند ، مدل های 4k گزینه ای مناسب تر از مدل های 8k هستند. تی وی های 8k کیفیت بهتری را ارائه می دهد ، اما قیمت مدلهای 4کی ارزانتر است. بانه دات کام به فروش تلويزيون شيائومي هوشمند ، فورکی و سایر مدل ها اقدام کرده است. فناوری صفحه نمایش led و اولد oled و کیولد qled هم بی شک بر روی قیمت تاثیر گذار خواهد بود. همان طور که گفته شد ، تلویزیونهای شیائومی با امکانات ویژگی ها و مشخصات متنوعی تولید و طراحی شده اند. در ادامه می خواهیم برخی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات را که در هنگام خرید اینترنتی مهم است و بر روی قیمت تلویزیون شیائومی تاثیر گذارند را نام ببریم. کیفیت تصویر اولین فاکتور تاثیر گذار بر روی قیمت تی وی شیائومی tv است. شيائومي مدل های متنوع را با کیفیت تصویر hd ، full hd ، 4k و 8k تولید و طراحی کرده است.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کالی ناب لطفا از صفحه ما بخواهید.