تاريخ : 7 بهمن 1401 | 11:14 | نویسنده : سیروان

خرید و قیمت اسکوتر برقی 10 اینچ اسمارت بالانس

xiaomi scooterدر هنگام خرید اسکوتر برقی 10 اینچ باید نکاتی را مدنظر داشته باشید تا پس از خرید دچار پشیمانی نشوید. اسکوترهای 10 اینچ در بازار همگی از برند Smartbalance می باشند. به اصل بودن آنها دقت کنید. هاوربرد را کامل بررسی کنید که خط خوردگی یا شکستگی در بدنه و چرخ ها نداشته باشد. چراغ ها و اتوبالانس اسکوتر را چک کنید که مشکلی نداشته باشد. حتما از جایی خرید کنید که گارانتی داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل یا ضعف در ویژگی هایی که یک اسکوتر 10 اینچ داشته باشد. یک اسکوتر 10 اینچ از باتری 42 ولت بهره می برد و در هر چرخ موتورهایی با توان 350 وات وجود دارد. سرعت آن 10 الی 15 کیلومتر بر ساعت است. هر بار شارژ 2 تا 3 ساعت زمان می برد و با یک بار شارژ 15 الی 20 کیلومتر در سطوح هموار حرکت می کند. خرید اسکوتر 10 اینچ فول برای چه رده سنی مناسب می باشد؟ این اسکوتر بخاطر بزرگ بودن نسبت به سایر اسکوتر ها برای سنین 15 سال به بالا ( تا وزن 120 کیلو گرم ) مناسب می باشد . آیا سوار شدن روی اسکوتر برقی 10 اینچ راحت است؟ اسکوترهای برقی 10 اینچ دارای سیستم اتوبالانس می باشند که به حفظ تعادل شما کمک بسیار زیادی می کند. سوار شدن روی اسکوتر برقی 10 اینچ برای کودکان ممکن است سخت باشد ولی با کمی تمرین می توانید به یک اسکوترسوار حرفه ای تبدیل شوید.

  1. چراغ LED چرخ ها جهت زیبایی
  2. دارای ترمز پدالی
  3. جنس چرخ های اسکوتر جهت روان بودن حرکت
  4. محدودیت وزن اسکوتر

xiaomi scooterاسکوتر در معنای عامیانه آن عبارت است از یک دستگاه حمل و نقل تک نفره که میتواند با باتری یا شارژ برق کار کند. بر همین اساس، اسکوترها را به نوعی ناقل شخصی نیز معرفی میکنند. به عبارتی شاید بتوان چنین نتیجه گرفت که اسکوترها، تا حدودی توانستهاند نقش موتورسیکلت و دوچرخه را در شهرهای توسعه یافته ایفا کنند و طرفداران بسیاری نیز دارند. با این حال، این ابزارهای مدرن تفاوتهای فاحشی با موتورسیکلتها، دوچرخهها و موپدها دارند. برای اینکه بتوانیم این تفاوتها را تشریح کنیم، ابتدا باید انواع اسکوترها را شناسایی کرده و اجزا و نحوه عملکرد آنها را بشناسیم. صرف واژه اسکوتر (Scooter) نمیتواند مفهوم و نوع این ابزار را برساند. اما پیشنهاد میکنم در بخش محصولات وبسایت ما واژه اسکوتر را جستجو کنید، متوجه خواهید شد که انواع و اقسام زیادی از این دستگاهها وجود دارند. این مدل، همان مدل رایجی است که احتمالا مخاطبین این مقاله نیز با شنیدن نام اسکوتر تصورش کردهاند.

آویزون میشه و در واقع دست و پاگیر.

این مدل اسکوتر کودک فروش بیشتری دارد چون قیمت مناسبی دارد فروش این محصول بچه گانه در سایت دیجی کالا عرضه می شود. برای مشاهده مدل های اسکوتر پلاستیکی و ژله ای بچه گانه معمولی و برقی ساده بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. پسرم این اسکوتر رو هدیه گرفته. جنس فلزی خوب و محکمی داره . قیمت هم منتسبه. ایرادی که داره، سیم ترمزشه یک نگهدارنده پلاستیکی در زیر اسکوتر براش طراحی شده که مدام از جاش در میاد و از اسکوتر آویزون میشه و در واقع دست و پاگیر. چرخ عقبش هم در سرعت بالا چراغ میزنه. اصلا بدرد بخور نیست و چراغهای توی چرخهاش فقط توی سرعت بالا روشن میشه که برای یک بچه دو یا سه ساله رسیدن به اون سرعتی که چراغهای توی چرخهای روشن میشه امکان پذیر نیست. ضمنا توی عکس یک اسکوتر با کیفیت نشان داده شده ولی جنسی بدست من رسیده خیلی بی کیفیت. این اسکوتر رو بچه ام هدیه گرفت. در یک کلام هدر دادن پول هست. ترمز و زنگ کلا خراب. بست های پلاستیکی همون لحظه باز و بست شکست. ۲۴ ساعت بعد هم چرخ جلو از جاش در اومد و نزدیک بود بچه با کله بیاد زمین. کلا باید کلش رو روغن کاری کنید چون وقتی حرکت میکنه صدای شنی های تانک رو میده!

ها و ایمنی کودک شما را تضمین می کنند، مهم است.

در این سن، اگر کودک از قبل روی یک اسکوتر سه چرخ احساس اطمینان می کند، می توانید شروع به آشنایی با مدل های دو چرخ کنید. هنگام انتخاب، به ارتفاع فرمان توجه کنید: نحوه انتخاب، در بالا توضیح دادیم. مواد محفظه (آلومینیوم سبک تر است، فولاد قوی تر است) و کلاس بلبرینگ (ABEC5، ABEC7 بهینه هستند) نیز پارامترهای مهم انتخاب هستند. اسکوتر برای کودکان هر چه که انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که انتخاب سازندگان قابل اعتمادی که کیفیت اسکوترها و ایمنی کودک شما را تضمین می کنند، مهم است. در ادامه به برخی از سوالاتی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید پاسخ می دهیم. کسب اطلاعات کامل قبل از خرید باعث می شود پس از خرید هرگز پشیمان نشوید. هر جنسیت و سنی می توانند از اسکوتر استفاده کنند و محدودیتی در این باره وجود ندارد اسکوتر دخترانه و اسکوتر پسرانه در عملکرد هیچ تفاوتی باهم ندارند. فقط در رنگ و طرح اسکوتر است که برای دختران از رنگ های روشن تر بخصوص صورتی استفاده می کنند.

قیمت آن در فیلیپین که محل تولید آن است ۱۳۵ هزار پزو معادل ۷۶ میلیون تومان است. قیمت آن در نمایندگی نیرومتور در آذر ماه ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۲۳ میلیون تومان در مدل فول آپشن اعلام شد ولی در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ به رقم ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است. تنها اسکوتر ادونچر ( ماجراجویی ) در ایران هم در رتبه چهارم لیست قوی ترین اسکوترهای کشور قرار می گیرد. این اسکوتر به صورت فابریک دارای لاستیک ها و فنربندی مناسب مسیرهای بی راهه عرضه می شود و بنا بر این بسیار مناسب خیابان های ایران است! چهره این اسکوتر را می توان تهاجمی ترین و متفاوت ترین در میان رقبا دانست. قابلیت های آفرود آن هم باعث می شود بتوانید به سفر و گردش های نه چندان دور هم بروید. پیشرانه آن همان پیشرانه به کار رفته در هوندا کلیک اما با خروجی بیشتر است. این پیشرانه ۱۵۰ سی سی می تواند ۱۴.۷ اسب بخار و ۱۴ نیوتون متر گشتاور تولید کند و این نیرو را توسط گیربکس C.V.T به چرخ عقب برساند. وزن این اسکوتر ۱۳۳ کیلو گرم است. ارتفاع کف این اسکوتر از سطح زمین ۱۶.۵ سانتی متر است که بالاترین در بین رقباست. قیمت آن در کشور در تاریخ آذرماه ۱۴۰۰ رقم ۱۰۹ میلیون تومان بود و وارد کننده آن شرکت صبا سیکلت است. این اسکوتر در تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان فروخته می شود که البته به دلیل رکود در بازار خریدار ندارد.

قیمت این اسکوتر در آذر ماه ۱۴۰۰ حدود ۱۲۰ میلیون تومان بود و در ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خودره است. رتبه سوم لیست قوی ترین اسکوترهای کشور هم به برند یاماها تعلق می گیرد. یاماها nmax 155 مجهز به یک پیشرانه ۱۵۵ سی سی تک سیلندر چهار سوپاپ با قدرت ۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴ نیوتون متر است. این پیشرانه EURO 4 مجهز به سیستم Blue core است که شتاب و سرعت بالاتری را سبب می شود. این قدرت مانند سایر اسکوتر ها از طریق گیربکس اتوماتیک C.V.T به چرخ عقب منقل می شود. وزن این اسکوتر ۱۳۱ کیلوگرم است و می تواند به حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برسد. این اسکوتر در نمونه فول آپشن مجهز به سیستم کنترل کشش، ترمز ABS و استارت الکتریکی است. صدای این اسکوتر بسیار کم، نرم و گوش نواز است. هندلینگ و پایداری این اسکوتر هم مثال زدنی است.

xiaomi scooterدر خرید اسکوتر کودک باید به چه مواردی توجه کرد؟ موجود می باشد. جهت مشاهده همه محصولات کیکابو کلیک کنید. بهترین مارک اسکوتر کودک کدام است؟ برند Kikkaboo یک برند شناخته شده و با کیفیت اروپایی است که در سال های اخیر در زمینه سیسمونی نوزاد و اسباب بازی کودک بسیار خوش درخشیده است. این شرکت بلغاری هم اکنون بیش از 15 مدل اسکوتر کودک دخترانه و پسرانه تولید می کند. این شرکت علاوه بر اسکوتر های معمولی، اسکوتر برقی (مدل Fury) نیز تولید می کند. اسکوتر Bergab برندی آلمانی می باشد که دارای قابلیت های منحصر به فردی از جمله تاشو بودن، چرخ های چراغدار، تنظیم ارتفاع دسته، وزن سبک، بسته بندی زیبا و کیفیتی بینظیر می باشد. حفظ ایمنی کودکان حین بازی های ورزشی مانند اسکوتر سواری ضروری است. استفاده کنید تا با خیال راحت از بازی کودکان خود لذت ببرید. خرید لوازم ایمنی ورزشی کودکان میتواند سلامت آن ها را حین بازی حفظ کند تا خاطره ی زیبا تری از یک بازی امن داشته باشند.

اگرچه در گذشته، این اسکوترها صرفا به صورت مکانیکی ساخته میشدند، اما اخیرا اسکوترهای موتوری یا برقی نیز طراحی و ساخته شدهاند که حتی در مسابقهها نیز شرکت داده میشوند. اما نکته مهم این است که برخی افراد، این اسکوترها را با دوچرخه، موپد یا حتی موتورسیکلت اشتباه میگیرند! بدون شک مهمترین وجه تمایز اسکوترها با دوچرخهها، استفاده از موتور در این ابزارها است. اسکوترها به صورت الکترونیکی کار میکنند و این در حالی است که دو چرخه، صرفا یک وسیله مکانیکی است که برای حرکن چرخها مجبورید مدام پدال بزنید. میدانید که موتورسیکلتها، با بنزین کار میکنند و از این رو نمیتوان آنها را با این ابزارها، که به آسانی و بدون هیچگونه آلودگی زیست محیطی شارژ شده و استفاده میشوند همگام دانست. هرچند که کاربری موتورسیکلت و اسکوتر، کاملا با هم متفاوت است. اسکوترها اساسا برای سرعتهای پایین و برای افراد کمسنسال طراحی و ساخته شدهاند در حالیکه کاربران موتورسیکلتها، بزرگسالانیاند که حتی نیاز به گواهینامه دارند تا بتوانند موتورسیکلت برانند.

اولین اسکوتر برقی جهان با فناوری حفظ خودکار تعادل توسط استارتاپ لایگر موبیلیتی (Liger Mobility) در نمایشگاه اتو اکسپوی هند رونمایی شد. همانطور که قابلحدس است، این اسکوتر بدون نیاز به کمک راکب میتواند همواره تعادل خود را روی دو چرخ حفظ کند. با اتکا به این ویژگی، ضمن ارتقای ایمنی، استفاده از اسکوترها بیش از پیش راحتتر میشود. مهندسین لایگر موبیلیتی برای حفظ تعادل اسکوتر برقی خود، از انواع سنسورهای پیشرفته و الگوریتمهای نرمافزاری کمک اسکوتر تاشو شیائومی گرفتهاند. این سنسورها و الگوریتمها با پایش و تنظیم مداوم وضعیت اسکوتر، از واژگونشدن آن جلوگیری میکنند. اسکوتر برقی لایگر موبیلیتی به یک موتور قدرتمند (از دید نشریات هندی!) مجهز است. درباره قدرت تولیدی این موتور اطلاعاتی در دست نیست، ولی استارتاپ هندی میگوید امکان دستیابی به نهایت سرعت 30 کیلومتر در ساعت بهلطف آن وجود دارد. در رابطه با ظرفیت باتری نیز جزئیاتی منتشر نشده است، اما میدانیم که تا 60 کیلومتر مسافت نیازی به شارژ مجدد نیست. براساس بیانیه رسمی، شارژ کامل باتری این اسکوتر برقی 2 ساعت طول میکشد.

  • نوع فرمان:قابل تنظیم
  • وزن اسکوتر جهت حمل راحت تر
  • بازه وزن قابل تحمل:100-150
  • ضد لغزش بودن جای پای کودک
  • نوع ترمز:سیمی چرخ عقب
  • مناسب برای:فری استایل
  • جنس بدنه اسکوتر
  • ترمز چرخ عقب جهت ایمنی

اسکوتر بچه گانه یکی از سالم ترین و مهیج ترین تفریحات برای کودکان و خردسالان امروزی به شمار می آید. با هدیه دادن یکی از این اسکوتر ها به فرزندان خود آن ها را شگفت زده کنید. اسکوتر ها به وجود آمدند، تا در مسیرهای کوتاه بتوانند کمی از انرژی ای که افراد برای پیاده روی مصرف می کنند را بکاهند. برای فاصله های کم به راحتی می توان با سوارشدن روی اسکوتر و فشار پایی که هر چند دقیقه باید به زمین وارد کنید، سریع تر و کم تر خسته کننده به مقصد برسید. از اسکوترها برای مصارف شهری و فرار از ترافیک های سنگین استفاده می شود. همچنین جوانان، نوجوانان و کودکان می توانند از آنها برای تفریح در کوچه، خیابان و پارک ها استفاده کنند. البته برای کودکان کم سن و سال و خردسالان مدلهای خاصی از اسکوتر ساده ساخته شده است. به این اسکوترها اسکوتر بچه گانه می گویند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت kalinab.com.

خرید و قیمت اسکوتر برقی 10 اینچ اسمارت بالانس

xiaomi scooterدر هنگام خرید اسکوتر برقی 10 اینچ باید نکاتی را مدنظر داشته باشید تا پس از خرید دچار پشیمانی نشوید. اسکوترهای 10 اینچ در بازار همگی از برند Smartbalance می باشند. به اصل بودن آنها دقت کنید. هاوربرد را کامل بررسی کنید که خط خوردگی یا شکستگی در بدنه و چرخ ها نداشته باشد. چراغ ها و اتوبالانس اسکوتر را چک کنید که مشکلی نداشته باشد. حتما از جایی خرید کنید که گارانتی داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل یا ضعف در ویژگی هایی که یک اسکوتر 10 اینچ داشته باشد. یک اسکوتر 10 اینچ از باتری 42 ولت بهره می برد و در هر چرخ موتورهایی با توان 350 وات وجود دارد. سرعت آن 10 الی 15 کیلومتر بر ساعت است. هر بار شارژ 2 تا 3 ساعت زمان می برد و با یک بار شارژ 15 الی 20 کیلومتر در سطوح هموار حرکت می کند. خرید اسکوتر 10 اینچ فول برای چه رده سنی مناسب می باشد؟ این اسکوتر بخاطر بزرگ بودن نسبت به سایر اسکوتر ها برای سنین 15 سال به بالا ( تا وزن 120 کیلو گرم ) مناسب می باشد . آیا سوار شدن روی اسکوتر برقی 10 اینچ راحت است؟ اسکوترهای برقی 10 اینچ دارای سیستم اتوبالانس می باشند که به حفظ تعادل شما کمک بسیار زیادی می کند. سوار شدن روی اسکوتر برقی 10 اینچ برای کودکان ممکن است سخت باشد ولی با کمی تمرین می توانید به یک اسکوترسوار حرفه ای تبدیل شوید.

  1. چراغ LED چرخ ها جهت زیبایی
  2. دارای ترمز پدالی
  3. جنس چرخ های اسکوتر جهت روان بودن حرکت
  4. محدودیت وزن اسکوتر

xiaomi scooterاسکوتر در معنای عامیانه آن عبارت است از یک دستگاه حمل و نقل تک نفره که میتواند با باتری یا شارژ برق کار کند. بر همین اساس، اسکوترها را به نوعی ناقل شخصی نیز معرفی میکنند. به عبارتی شاید بتوان چنین نتیجه گرفت که اسکوترها، تا حدودی توانستهاند نقش موتورسیکلت و دوچرخه را در شهرهای توسعه یافته ایفا کنند و طرفداران بسیاری نیز دارند. با این حال، این ابزارهای مدرن تفاوتهای فاحشی با موتورسیکلتها، دوچرخهها و موپدها دارند. برای اینکه بتوانیم این تفاوتها را تشریح کنیم، ابتدا باید انواع اسکوترها را شناسایی کرده و اجزا و نحوه عملکرد آنها را بشناسیم. صرف واژه اسکوتر (Scooter) نمیتواند مفهوم و نوع این ابزار را برساند. اما پیشنهاد میکنم در بخش محصولات وبسایت ما واژه اسکوتر را جستجو کنید، متوجه خواهید شد که انواع و اقسام زیادی از این دستگاهها وجود دارند. این مدل، همان مدل رایجی است که احتمالا مخاطبین این مقاله نیز با شنیدن نام اسکوتر تصورش کردهاند.

آویزون میشه و در واقع دست و پاگیر.

این مدل اسکوتر کودک فروش بیشتری دارد چون قیمت مناسبی دارد فروش این محصول بچه گانه در سایت دیجی کالا عرضه می شود. برای مشاهده مدل های اسکوتر پلاستیکی و ژله ای بچه گانه معمولی و برقی ساده بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. پسرم این اسکوتر رو هدیه گرفته. جنس فلزی خوب و محکمی داره . قیمت هم منتسبه. ایرادی که داره، سیم ترمزشه یک نگهدارنده پلاستیکی در زیر اسکوتر براش طراحی شده که مدام از جاش در میاد و از اسکوتر آویزون میشه و در واقع دست و پاگیر. چرخ عقبش هم در سرعت بالا چراغ میزنه. اصلا بدرد بخور نیست و چراغهای توی چرخهاش فقط توی سرعت بالا روشن میشه که برای یک بچه دو یا سه ساله رسیدن به اون سرعتی که چراغهای توی چرخهای روشن میشه امکان پذیر نیست. ضمنا توی عکس یک اسکوتر با کیفیت نشان داده شده ولی جنسی بدست من رسیده خیلی بی کیفیت. این اسکوتر رو بچه ام هدیه گرفت. در یک کلام هدر دادن پول هست. ترمز و زنگ کلا خراب. بست های پلاستیکی همون لحظه باز و بست شکست. ۲۴ ساعت بعد هم چرخ جلو از جاش در اومد و نزدیک بود بچه با کله بیاد زمین. کلا باید کلش رو روغن کاری کنید چون وقتی حرکت میکنه صدای شنی های تانک رو میده!

ها و ایمنی کودک شما را تضمین می کنند، مهم است.

در این سن، اگر کودک از قبل روی یک اسکوتر سه چرخ احساس اطمینان می کند، می توانید شروع به آشنایی با مدل های دو چرخ کنید. هنگام انتخاب، به ارتفاع فرمان توجه کنید: نحوه انتخاب، در بالا توضیح دادیم. مواد محفظه (آلومینیوم سبک تر است، فولاد قوی تر است) و کلاس بلبرینگ (ABEC5، ABEC7 بهینه هستند) نیز پارامترهای مهم انتخاب هستند. اسکوتر برای کودکان هر چه که انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که انتخاب سازندگان قابل اعتمادی که کیفیت اسکوترها و ایمنی کودک شما را تضمین می کنند، مهم است. در ادامه به برخی از سوالاتی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید پاسخ می دهیم. کسب اطلاعات کامل قبل از خرید باعث می شود پس از خرید هرگز پشیمان نشوید. هر جنسیت و سنی می توانند از اسکوتر استفاده کنند و محدودیتی در این باره وجود ندارد اسکوتر دخترانه و اسکوتر پسرانه در عملکرد هیچ تفاوتی باهم ندارند. فقط در رنگ و طرح اسکوتر است که برای دختران از رنگ های روشن تر بخصوص صورتی استفاده می کنند.

قیمت آن در فیلیپین که محل تولید آن است ۱۳۵ هزار پزو معادل ۷۶ میلیون تومان است. قیمت آن در نمایندگی نیرومتور در آذر ماه ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۲۳ میلیون تومان در مدل فول آپشن اعلام شد ولی در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ به رقم ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است. تنها اسکوتر ادونچر ( ماجراجویی ) در ایران هم در رتبه چهارم لیست قوی ترین اسکوترهای کشور قرار می گیرد. این اسکوتر به صورت فابریک دارای لاستیک ها و فنربندی مناسب مسیرهای بی راهه عرضه می شود و بنا بر این بسیار مناسب خیابان های ایران است! چهره این اسکوتر را می توان تهاجمی ترین و متفاوت ترین در میان رقبا دانست. قابلیت های آفرود آن هم باعث می شود بتوانید به سفر و گردش های نه چندان دور هم بروید. پیشرانه آن همان پیشرانه به کار رفته در هوندا کلیک اما با خروجی بیشتر است. این پیشرانه ۱۵۰ سی سی می تواند ۱۴.۷ اسب بخار و ۱۴ نیوتون متر گشتاور تولید کند و این نیرو را توسط گیربکس C.V.T به چرخ عقب برساند. وزن این اسکوتر ۱۳۳ کیلو گرم است. ارتفاع کف این اسکوتر از سطح زمین ۱۶.۵ سانتی متر است که بالاترین در بین رقباست. قیمت آن در کشور در تاریخ آذرماه ۱۴۰۰ رقم ۱۰۹ میلیون تومان بود و وارد کننده آن شرکت صبا سیکلت است. این اسکوتر در تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان فروخته می شود که البته به دلیل رکود در بازار خریدار ندارد.

قیمت این اسکوتر در آذر ماه ۱۴۰۰ حدود ۱۲۰ میلیون تومان بود و در ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خودره است. رتبه سوم لیست قوی ترین اسکوترهای کشور هم به برند یاماها تعلق می گیرد. یاماها nmax 155 مجهز به یک پیشرانه ۱۵۵ سی سی تک سیلندر چهار سوپاپ با قدرت ۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴ نیوتون متر است. این پیشرانه EURO 4 مجهز به سیستم Blue core است که شتاب و سرعت بالاتری را سبب می شود. این قدرت مانند سایر اسکوتر ها از طریق گیربکس اتوماتیک C.V.T به چرخ عقب منقل می شود. وزن این اسکوتر ۱۳۱ کیلوگرم است و می تواند به حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برسد. این اسکوتر در نمونه فول آپشن مجهز به سیستم کنترل کشش، ترمز ABS و استارت الکتریکی است. صدای این اسکوتر بسیار کم، نرم و گوش نواز است. هندلینگ و پایداری این اسکوتر هم مثال زدنی است.

xiaomi scooterدر خرید اسکوتر کودک باید به چه مواردی توجه کرد؟ موجود می باشد. جهت مشاهده همه محصولات کیکابو کلیک کنید. بهترین مارک اسکوتر کودک کدام است؟ برند Kikkaboo یک برند شناخته شده و با کیفیت اروپایی است که در سال های اخیر در زمینه سیسمونی نوزاد و اسباب بازی کودک بسیار خوش درخشیده است. این شرکت بلغاری هم اکنون بیش از 15 مدل اسکوتر کودک دخترانه و پسرانه تولید می کند. این شرکت علاوه بر اسکوتر های معمولی، اسکوتر برقی (مدل Fury) نیز تولید می کند. اسکوتر Bergab برندی آلمانی می باشد که دارای قابلیت های منحصر به فردی از جمله تاشو بودن، چرخ های چراغدار، تنظیم ارتفاع دسته، وزن سبک، بسته بندی زیبا و کیفیتی بینظیر می باشد. حفظ ایمنی کودکان حین بازی های ورزشی مانند اسکوتر سواری ضروری است. استفاده کنید تا با خیال راحت از بازی کودکان خود لذت ببرید. خرید لوازم ایمنی ورزشی کودکان میتواند سلامت آن ها را حین بازی حفظ کند تا خاطره ی زیبا تری از یک بازی امن داشته باشند.

اگرچه در گذشته، این اسکوترها صرفا به صورت مکانیکی ساخته میشدند، اما اخیرا اسکوترهای موتوری یا برقی نیز طراحی و ساخته شدهاند که حتی در مسابقهها نیز شرکت داده میشوند. اما نکته مهم این است که برخی افراد، این اسکوترها را با دوچرخه، موپد یا حتی موتورسیکلت اشتباه میگیرند! بدون شک مهمترین وجه تمایز اسکوترها با دوچرخهها، استفاده از موتور در این ابزارها است. اسکوترها به صورت الکترونیکی کار میکنند و این در حالی است که دو چرخه، صرفا یک وسیله مکانیکی است که برای حرکن چرخها مجبورید مدام پدال بزنید. میدانید که موتورسیکلتها، با بنزین کار میکنند و از این رو نمیتوان آنها را با این ابزارها، که به آسانی و بدون هیچگونه آلودگی زیست محیطی شارژ شده و استفاده میشوند همگام دانست. هرچند که کاربری موتورسیکلت و اسکوتر، کاملا با هم متفاوت است. اسکوترها اساسا برای سرعتهای پایین و برای افراد کمسنسال طراحی و ساخته شدهاند در حالیکه کاربران موتورسیکلتها، بزرگسالانیاند که حتی نیاز به گواهینامه دارند تا بتوانند موتورسیکلت برانند.

اولین اسکوتر برقی جهان با فناوری حفظ خودکار تعادل توسط استارتاپ لایگر موبیلیتی (Liger Mobility) در نمایشگاه اتو اکسپوی هند رونمایی شد. همانطور که قابلحدس است، این اسکوتر بدون نیاز به کمک راکب میتواند همواره تعادل خود را روی دو چرخ حفظ کند. با اتکا به این ویژگی، ضمن ارتقای ایمنی، استفاده از اسکوترها بیش از پیش راحتتر میشود. مهندسین لایگر موبیلیتی برای حفظ تعادل اسکوتر برقی خود، از انواع سنسورهای پیشرفته و الگوریتمهای نرمافزاری کمک اسکوتر تاشو شیائومی گرفتهاند. این سنسورها و الگوریتمها با پایش و تنظیم مداوم وضعیت اسکوتر، از واژگونشدن آن جلوگیری میکنند. اسکوتر برقی لایگر موبیلیتی به یک موتور قدرتمند (از دید نشریات هندی!) مجهز است. درباره قدرت تولیدی این موتور اطلاعاتی در دست نیست، ولی استارتاپ هندی میگوید امکان دستیابی به نهایت سرعت 30 کیلومتر در ساعت بهلطف آن وجود دارد. در رابطه با ظرفیت باتری نیز جزئیاتی منتشر نشده است، اما میدانیم که تا 60 کیلومتر مسافت نیازی به شارژ مجدد نیست. براساس بیانیه رسمی، شارژ کامل باتری این اسکوتر برقی 2 ساعت طول میکشد.

  • نوع فرمان:قابل تنظیم
  • وزن اسکوتر جهت حمل راحت تر
  • بازه وزن قابل تحمل:100-150
  • ضد لغزش بودن جای پای کودک
  • نوع ترمز:سیمی چرخ عقب
  • مناسب برای:فری استایل
  • جنس بدنه اسکوتر
  • ترمز چرخ عقب جهت ایمنی

اسکوتر بچه گانه یکی از سالم ترین و مهیج ترین تفریحات برای کودکان و خردسالان امروزی به شمار می آید. با هدیه دادن یکی از این اسکوتر ها به فرزندان خود آن ها را شگفت زده کنید. اسکوتر ها به وجود آمدند، تا در مسیرهای کوتاه بتوانند کمی از انرژی ای که افراد برای پیاده روی مصرف می کنند را بکاهند. برای فاصله های کم به راحتی می توان با سوارشدن روی اسکوتر و فشار پایی که هر چند دقیقه باید به زمین وارد کنید، سریع تر و کم تر خسته کننده به مقصد برسید. از اسکوترها برای مصارف شهری و فرار از ترافیک های سنگین استفاده می شود. همچنین جوانان، نوجوانان و کودکان می توانند از آنها برای تفریح در کوچه، خیابان و پارک ها استفاده کنند. البته برای کودکان کم سن و سال و خردسالان مدلهای خاصی از اسکوتر ساده ساخته شده است. به این اسکوترها اسکوتر بچه گانه می گویند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت kalinab.com.